Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aggregat saapui. Painaa vajaan 80kg.

Täytynee sepittää tuohon jonkunlaiset pyörät alle, helpottuu siirtely.

Vieläkö noita filmtowneja ja makuuneita on olemassa, pysyykö ne pystyssä pelkällä karkin myymisellä.
Pohtii, hän.

Minä vuokraan niistä elokuvia noin kaksi kertaa vuodessa, karkkia en syö

Oletan, että syöt esim. mämmiä eloisia kuvia katsellessa?

en mitään, pystyn helposti olla sen puolitoista-kaksi tuntia syömättä

viimeiset neljä-viisi elokuvaa jotka olen katsonut olen lainannut kirjastosta, olen ruvennut nuukailemaan senkin suhteen, ettei viitti niistäkään enää maksaa

Tänään tekisi mieli huudattaa Combichristia ja litkiä mautonta keppanaa.

Bongasin ilmastolakkolaisia, siellä ne istu kyltit kädessä. Siellä oli myös joku arviolta 3-vuotias jolle oli törkätty kyltti käteen.

Hemmetti sentään, no sielläpä istuvat.

Nyt on pizza taikina kohoamassa. Täytteetkin valittuna: Jauheliha, ananas, mozzarella, salami.

Kävin myös kirjastossa, on vaikea aloittaa lukemaan mitään kun ei tiedä mitä. Kriteereitä on kaksi A) sen pitäisi olla kevyttä ns. helppoa luettavaa B) Sen pitäisi olla kiinnostava.

Viimeksi muokattu:
ilmastolakkolaisia

Näyttökuva 2019-3-29 kello 14.09.56.webp

Sali ei kiinnosta yhtään. Pitäs keksiä joku liikuntaharrastus. Jospa tuo sali alkas innostaa jossai vaiheessa. Taukoa nyt taas kolme viikkoa.

Back
Ylös Bottom