Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jos pukkarissa on 18 kaappia (joista 17kpl vapaana) ja kaappi numero 9 on varattu, minkä kaapin valitset?

.... on olemassa imisiä ketkä valitsee kaapin nro 10 ja lähtee samaan aikaan joten ollaan sileeen kylki kyljessä, sätänä.

Autoveron saat pois kun hankit itsellesi invakortin. Haittaluokka 11 tarvitaan. Reisiamputaatiosta tippuu haittaluokka 10.

Amerikassa ainakin The Simpsons sarjan mukaan pätevöityy invalidiksi jos on tarpeeksi ylipainoa. Homer tottakai otti tuosta kopin ja lihotti iseänsä niin paljon että sai jäädä kotiin etätöihin. Luusahan sijaan voisin innostua berliininmunkeista enemmän, olisiko tuo mahdollinen reitti autoverottomaan elämään Suomessa?

Niin ja ameriikan lava tuli, tsek.
Oli muuten rikki ja kehno lava kaikin puolin, euro ja fin lavat meilläpäin on kyllä aivan eri laatua, premium-luokan tuotteita verrattuna mitä tuolta lähettävät. Onneks ei kaatunu, sekään ei kaukana ollu.
...ja...
Puntti suoritettu, tsek.
Loimulohta syöty, tsek.
En käyny kaljaa ostamassa, tsek.

Toistuvasta ilmastoahdistelusta ahdistuneena aion hakeutua sairaseläkkeelle. Enää eivät edes pikkulapset jotka vanhemmat laittavat kantamaan ilmastosloganeita ilmastomielenilmauksessa piristä mieltäni. Luulen että olen jo ilmastomasentunut, en pelkästään ilmastoahdistunut, mikä vielä olisi korjautunut veganismilla.
Istuta tuhat puuta niin voit sanoa tehneesi jotain.

Mulla on kahen auton verot yhteensä about. 1000€. Kyllä sillä valtio jo puita istuttelee. Kai se raha nyt menee sen haitan kompensoimiseen, josta maksan..ai ei vai.

Hesarin legenda Seppo Heikinheimo kehui muistelmissaan lukeneensa Thomas Mannin Doktor Faustuksen alkukielellä opiskeltuaan vasta vuoden lyhyttä saksaa, ja minulle se tuntuu lievän työläältä purtavalta näin nelikymppisenä ko. kielen aktiivikäyttäjänäkin. Riittääköhän tämä yksi elämä siihen, että ehtisi oppia saksaa oikeasti kunnolla?

Hae huomenna kaupasta lava munkkeja. Ja kortonkeja.

Henk koht sain joskus puiden istutuksesta vähän taskurahoja.
Ostin kaksi munkkia tänään ja avaamattoman kortsupaketin päiväys menee kohta ohi. (ostettu joskus)
Puut istutin joulukuusiksi joiden piti olla myyntivalmiita 2016 mutta näyttävät samoilta kuin anonyymit anorektitkot menisi bikinifitness kisoihin.

Viimeksi muokattu:
Istuta tuhat puuta niin voit sanoa tehneesi jotain.

Missä paikka avoinna?

Ja eikös ilmastopolitiikkaa ole se, että ensin kaadetaan puita, poltetaan niitä kun niiden polttamisesta ei tule hiilidioksidia kun ne ovat uusiutuvia ja sitten pohditaan, onko puiden istuttamisesta mitään ilmastohyötyä sittenkään ja onko ylipäätänsäkin metsät hiilenpäästäjiä tms?

Ihan oikeasti en toki ole ilmastoahdistunut, mutta ilmastopolitiikka-ahdistunut kyllä hieman.

Back
Ylös Bottom