Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sanze-palleron kanssa lähdämmä tänään pulkkamäkeen.

Ensisijainen tavoite on saada ainakin jalka poikki.

Kaikki päähän kohdistuneet vammat iso +.

Täällä asuu joku jonka pää on saanut ja tulee ehkä kohta saamaan vielä isomman vamman.
Aloittaa saatana 9 jälkeen vitullisen jumpujumputi paskan huudattamisen, ihme hullu.
Soittas vaikka Matti Eskoa.

Kukaan ei hiffannut. Vastasin "mitä vikaa kuvassa" arvoitukseen että auto on suojatiellä. En halunnut näin tylsästi vastata, vaan kirjoitin "kävelitkö yli vai ryömitkö ali" kun ei siihen suojatietä paljon auton sivullekaan jäänyt. Eihän sitä nyt saa ylittää sieltä missä ei ole suojatietä!
Eiku sitä mää vaan meinasin, nääs, notta sun viestin lainaus meni pitkin vittuja. Onnistuit lainaamaan toisen henkilön viestiä, ja vaihtamaan lainatun henkilön nimimerkin omaani. Vaatii jo taitoa, jos vahingossa noin onnistuu.

Iha miten vaa, kukin tekee sen omal tavallaan
Ja tekee mitä tekee, kuhan tekee sen omal rahallaan
Eli mult on kenenkää turha viikkorahojansa bostaa
Korkeintaan jollekin neidille drinkin voin ehkä ostaa
Mut sillonki mul on mieles selkeet taka-ajatukset
Puhuttaa se unohtaa siveelliset vakaumukset
Eli mites se on hei pitäskö sun toi äijäs jo stumppaa
Saanti on parempaa kun tuut lusii gonzan punkkaan
Opit uuden merkityksen sanalle pumppaa
Hyvää liikuntaa, ni ei sunkaa tarvii lähtee huomen jumppaa

#pori

Kohta voisi suoriutua pajalle, tänään ohjelmassa johdotukset peruutuskameralle.

IMG_20190317_101103.webp

Rotukissa soassa:kuola:

Hitto jos tota ei kukaan hokannut tota kuva-arvotus vastausta, niin nyt mua alko pelottamaan että kukaan ei hiffannut kun vastasin no-bodyn muna-arvoitukseen, että "vastasin haasteeseen, yritin saada omaani omin käsin seisomaan monta minuuttia, mutta ei onnistunut ja mun mielestä 6.5cm puolikovamuna ihan normaali" tjsp. Tsiisus mun täytyy helpottaa näitä vastauksia arvotuksiin, että ette ala pitämään ihan omituisena! :LOL:
Kyllä mie älysin sekä tämän että sen munan.

Eiku sitä mää vaan meinasin, nääs, notta sun viestin lainaus meni pitkin vittuja. Onnistuit lainaamaan toisen henkilön viestiä, ja vaihtamaan lainatun henkilön nimimerkin omaani. Vaatii jo taitoa, jos vahingossa noin onnistuu.

En edes hokannu tommosta! Olinkohan mä meinannu vastaa sun viestiin ensin jotain..? Aika taidokas suoritus joo. :LOL:

Snadisti masentaa katsella noita SM-kisoja kun ala-asteen luokkakaveri vetelee >300kg ja itse nyplää nännejä.

Parin tunnin päästä siiville!

Jos joku muuten osaa vinkata, mistä päin Tampereen keskustaa saisi siipireissun yhteydessä jotain halpoja hyllylevyjä, jotka ovat 20-25 cm syviä ja 110-120 cm pitkiä, niin puhukoot nyt! Klasulla: ei oleeeeee. Tulevat meidän d-c-fixattuun remppakomeroon.

On muuten sanottava, että jotenkin tuo fix haisee tuolla meidän remppakomerossa kovasti. Siellä tietty ei mitään tuuletusta ole. Oon fixiä käyttänyt paljon ennenkin, ja tämä on eka kerta kun huomaan että se haisee. Hmmmmph.

Mä olen niin juntti etten ole koskaan ymmärtänyt tota brunssihommaa.
Sen verran tiedän että eikö se ole alkkisten suosikkijuttu kun silloin saa vetää ainakin kuohuvaa heti aamupäivästä?

Mä olen niin juntti etten ole koskaan ymmärtänyt tota brunssihommaa.
Sen verran tiedän että eikö se ole alkkisten suosikkijuttu kun silloin saa vetää ainakin kuohuvaa heti aamupäivästä?
Mä aattelen sen niin, että saa syödä paljon kaikkea kivaa, eli kiva juttu :LOL:
Ns. parempi aamupala, jolla saa nälkää hyvin siirrettyä.

CONTACT!

Ottaen huomioon neljän kynpin hankintahinnan, kiinalaiset lapset on saaneet aikaan yllättävän hyvälaatuista kuvaa toimittavan peruutuskameran.

Yksi sulakerasia ja katkaisija pitäisi vielä laitella, sitten on expedition truck sähköjen osalta aika pitkällä jo.

Back
Ylös Bottom