Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiku sitä mää vaan meinasin, nääs, notta sun viestin lainaus meni pitkin vittuja. Onnistuit lainaamaan toisen henkilön viestiä, ja vaihtamaan lainatun henkilön nimimerkin omaani. Vaatii jo taitoa, jos vahingossa noin onnistuu.Kukaan ei hiffannut. Vastasin "mitä vikaa kuvassa" arvoitukseen että auto on suojatiellä. En halunnut näin tylsästi vastata, vaan kirjoitin "kävelitkö yli vai ryömitkö ali" kun ei siihen suojatietä paljon auton sivullekaan jäänyt. Eihän sitä nyt saa ylittää sieltä missä ei ole suojatietä!
Kyllä mie älysin sekä tämän että sen munan.Hitto jos tota ei kukaan hokannut tota kuva-arvotus vastausta, niin nyt mua alko pelottamaan että kukaan ei hiffannut kun vastasin no-bodyn muna-arvoitukseen, että "vastasin haasteeseen, yritin saada omaani omin käsin seisomaan monta minuuttia, mutta ei onnistunut ja mun mielestä 6.5cm puolikovamuna ihan normaali" tjsp. Tsiisus mun täytyy helpottaa näitä vastauksia arvotuksiin, että ette ala pitämään ihan omituisena!![]()
Taitaa olla sekaroituinen.Rotukissa soassa![]()
Eiku sitä mää vaan meinasin, nääs, notta sun viestin lainaus meni pitkin vittuja. Onnistuit lainaamaan toisen henkilön viestiä, ja vaihtamaan lainatun henkilön nimimerkin omaani. Vaatii jo taitoa, jos vahingossa noin onnistuu.
Taitaa olla sekaroituinen.

Mä en ees viittiny kahtoa, ku ärsyttää.Snadisti masentaa katsella noita SM-kisoja kun ala-asteen luokkakaveri vetelee >300kg ja itse nyplää nännejä.
Mä aattelen sen niin, että saa syödä paljon kaikkea kivaa, eli kiva juttuMä olen niin juntti etten ole koskaan ymmärtänyt tota brunssihommaa.
Sen verran tiedän että eikö se ole alkkisten suosikkijuttu kun silloin saa vetää ainakin kuohuvaa heti aamupäivästä?