Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olisi paskaa viskiä. Olisi banaanilikööriä. Ei ole kolajuomaa.

No jos jostain löytyisi mieto olut.

View: https://www.youtube.com/watch?v=0ZQFpcfcrIs

Jokseenkin ärsyttää että tästäkin eukosta koitetaan vetää kaikki irti sen ekan jälkeen, en muuten edes löytänyt sitä enää...
#runkkumatskua

Ei edes osannut soittaa alusta loppuun kunnolla, aika monta leikkausta videossa kun menee ajotukset vituiksi. Noilla soittotaidoilla kun joku ukko laittaisi videon, ei ketään paljoa kinostais.

Ei edes osannut soittaa alusta loppuun kunnolla, aika monta leikkausta videossa kun menee ajotukset vituiksi. Noilla soittotaidoilla kun joku ukko laittaisi videon, ei ketään paljoa kinostais.
Tiedätkö että 95% miehistä ei soittas edes lähelle noin hyvin?
Siksi toisekseen mua ei kiinnosta ton soittotaidot vaan kaikki muut... :ruoska:

Tiedätkö että 95% miehistä ei soittas edes lähelle noin hyvin?
Siksi toisekseen mua ei kiinnosta ton soittotaidot vaan kaikki muut... :ruoska:
Tiedän. Silti, rumpalina aika keskinkertainen. Videota katsotaan vain ja ainoastaan neidon ulkonäön takia. Ja ei se väärin ole, vähän huvittavaa vain. Se on ihan sama vaikka hakkaisi pahvilaatikoita videoissaan, kunhan vaatetta tarpeeksi vähän ja nätti ulkonäkö.

Tiedän. Silti, rumpalina aika keskinkertainen. Videota katsotaan vain ja ainoastaan neidon ulkonäön takia. Ja ei se väärin ole, vähän huvittavaa vain. Se on ihan sama vaikka hakkaisi pahvilaatikoita videoissaan, kunhan vaatetta tarpeeksi vähän ja nätti ulkonäkö.
Sovitaanko että ensi viikolla tulen kuvaamaan pari cover biisiä jotka sä pannutat nauhalle?

Sovitaanko että ensi viikolla tulen kuvaamaan pari cover biisiä jotka sä pannutat nauhalle?
Ei minun soittotaidolla ole mitään merkitystä tässä asiassa. Videon rumpali vain on keskinkertainen korkeintaan, tiedät sen itsekkin.
Soittaisi edes putkeen kappaleen, niin olisi jo paljon parempi.

Paljonko sä olet ottanut märkää kun ei meinaa teksti sujua? :LOL:
Vettä join, join join!

Se on luurin näppis vehkeestä, eikä jaksa oikolukea. Yleensä korjaan virheitä äkkiä sen jälkeen, kun viesti on lähtenyt.

On muuten persiistä, kun laittaa johki isompaan WApp ryhmään kiireessä luurilla jotain. Sit luet sen myöhemmin ja taas on sotkua tekstissä eikä kehtaa enään alkaa korjailla. :ROFLMAO:

Todelliset tekijämiehet tunnistaa siitä että he sekä hitsaavat että moottoripyöräilevät valkoisilla nahkahanskoilla. Ei samoilla.

en ny sanoisi

84D1869F-37EF-471B-8D1D-F2820230C3A1.webp

Mä oon laiskapaska, enkä jaksa nii justiinsa olla sen kanssa mitä kirjottelee. Töissä eri asia. Sielläki kelpaa se, että asia tulee selväksi, vaikka sanajärjestys on yleensä erittäin epämääräinen. Välillä aiheuttaa omat tekstit huvittuneisuutta, mutta eipä se haittaa, kun ei kömmähdyksiä niissä ole :LOL:

Tuossa kun Vokotin videossa oli kohillaan, mutta ei lauluosuuksia, niin tämä tuli siitä mieleen että pitäisi laittaa. Joskus kosketti kovastikin kun kuulin livenä vähän sen jälkeen kun kaveri autoilushölmöilyssä heitti henkensä 18v oltiin... Marstio hiljan siirtyi ajasta ikuisuuteen, sen tiesin, mutta just äsken kurkistin wikiä, niin auto-onnettomuudessa sekin, huh-huh.

View: https://www.youtube.com/watch?v=DdoVby0rA14

arvatkaa kenellä nousi sitten tännään kuume? Että eipä si perkele tartte mennä tohonkaan kisaan
mikä huomena ois... erittäin "vahvasti" etenee tämäkin vuosi. Pitäisköhän hylätä voimailuräpellys
ja siirtyä suoraan mummojumppaan, vesijumppaan ja pururatakävelyyn?

Vituttaa just nyt niin ettei veri kierrä.

Back
Ylös Bottom