View: https://www.youtube.com/watch?v=0ZQFpcfcrIs
Jokseenkin ärsyttää että tästäkin eukosta koitetaan vetää kaikki irti sen ekan jälkeen, en muuten edes löytänyt sitä enää...
#runkkumatskua
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
View: https://www.youtube.com/watch?v=0ZQFpcfcrIs
Jokseenkin ärsyttää että tästäkin eukosta koitetaan vetää kaikki irti sen ekan jälkeen, en muuten edes löytänyt sitä enää...
#runkkumatskua
Tiedätkö että 95% miehistä ei soittas edes lähelle noin hyvin?Ei edes osannut soittaa alusta loppuun kunnolla, aika monta leikkausta videossa kun menee ajotukset vituiksi. Noilla soittotaidoilla kun joku ukko laittaisi videon, ei ketään paljoa kinostais.

Oletko itse ostanut tuon banaaniliköörin?Olisi paskaa viskiä. Olisi banaanilikööriä. Ei ole kolajuomaa.
No jos jostain löytyisi mieto olut.
Tiedän. Silti, rumpalina aika keskinkertainen. Videota katsotaan vain ja ainoastaan neidon ulkonäön takia. Ja ei se väärin ole, vähän huvittavaa vain. Se on ihan sama vaikka hakkaisi pahvilaatikoita videoissaan, kunhan vaatetta tarpeeksi vähän ja nätti ulkonäkö.Tiedätkö että 95% miehistä ei soittas edes lähelle noin hyvin?
Siksi toisekseen mua ei kiinnosta ton soittotaidot vaan kaikki muut...![]()
Sovitaanko että ensi viikolla tulen kuvaamaan pari cover biisiä jotka sä pannutat nauhalle?Tiedän. Silti, rumpalina aika keskinkertainen. Videota katsotaan vain ja ainoastaan neidon ulkonäön takia. Ja ei se väärin ole, vähän huvittavaa vain. Se on ihan sama vaikka hakkaisi pahvilaatikoita videoissaan, kunhan vaatetta tarpeeksi vähän ja nätti ulkonäkö.
Paljonko sä olet ottanut märkää kun ei meinaa teksti sujua?Videolla hyvä nykyä pitkä ponnari ja tissit, mallia naisten.
Ei minun soittotaidolla ole mitään merkitystä tässä asiassa. Videon rumpali vain on keskinkertainen korkeintaan, tiedät sen itsekkin.Sovitaanko että ensi viikolla tulen kuvaamaan pari cover biisiä jotka sä pannutat nauhalle?
Vettä join, join join!Paljonko sä olet ottanut märkää kun ei meinaa teksti sujua?![]()
Oletko itse ostanut tuon banaaniliköörin?