Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuliko kihlasormukselle ns. riitaa vasemman nimettömän kanssa ja sormus halusi irtautua liitosta väkivalloin?:cry:
Juurikin näin, hyppäsin kuorma-auton lavalta alas ja sormus jäi kiinni vaikka oli hanska kädessä ja ko. sormen lihat oli pienessä nipussa sormen päässä.
Puistattaa vieläkin mutta operaattori oli vähintäänkin erinomainen joka parsi sen kasaan ja en edes itse näe siinä mitään vikaa.
On muuten jännä miten hermotus oikeasti palautuu kun alkuun oli lähes täysin tunnoton mutta enää vain osin päältä.

Juurikin näin, hyppäsin kuorma-auton lavalta alas ja sormus jäi kiinni vaikka oli hanska kädessä ja ko. sormen lihat oli pienessä nipussa sormen päässä.
Puistattaa vieläkin mutta operaattori oli vähintäänkin erinomainen joka parsi sen kasaan ja en edes itse näe siinä mitään vikaa.
On muuten jännä miten hermotus oikeasti palautuu kun alkuun oli lähes täysin tunnoton mutta enää vain osin päältä.
:yäk:

Osta ensi kerralla iso pullo. Tulee parempi mieli:whistle:
Tätä usein ehdotetaan, mutta asia on niin, että olen tieteellisin metodein optimoinut juomani alkoholin määrän. Koska nautin pienestä huppelin tunteesta, mutta en missään tapauksessa tahdo krapulaa, niin olen havainnut, että 3,75 dl viintä on tähän erinomainen määrä. Olen myös havainnut, että siinä kohtaa, kun huppelintunne on nautittavimmillaan, tulee kova hinku juodakin lisää, jolloin huppeli muuttuu pian epämiellyttävän tokkuraiseksi humalaksi, ja krapulariski kasvaa. Tähänkin ratkaisu on, että ostan vain sen määrän, josta ei tule krapulaa, ja aloitan useimmiten senkin nauttimisen niin, etten enää ehdi pinkoa kaupasta hakemaan lisää juomisen jälkeen.

Tätä usein ehdotetaan, mutta asia on niin, että olen tieteellisin metodein optimoinut juomani alkoholin määrän. Koska nautin pienestä huppelin tunteesta, mutta en missään tapauksessa tahdo krapulaa, niin olen havainnut, että 3,75 dl viintä on tähän erinomainen määrä. Olen myös havainnut, että siinä kohtaa, kun huppelintunne on nautittavimmillaan, tulee kova hinku juodakin lisää, jolloin huppeli muuttuu pian epämiellyttävän tokkuraiseksi humalaksi, ja krapulariski kasvaa. Tähänkin ratkaisu on, että ostan vain sen määrän, josta ei tule krapulaa, ja aloitan useimmiten senkin nauttimisen niin, etten enää ehdi pinkoa kaupasta hakemaan lisää juomisen jälkeen.
Tuolle taitaa olla joku nimikin... :whistle:

Maamme ongelmien ydin yhteen virkkeeseen tiivistettynä:

katso liitettä 153517

Jos Mein Kampfin parlamentarismia koskeva luku annettaisiin luettavaksi joukolle satunnaisia ihmisiä tekstin lähdettä kertomatta ja liian ilmeiset viittaukset lähdeteoksen arvaamiseksi pois muokaten, niin aika moni varmaan allekirjoittaisi siinä esitetyt teesit.

Liitteet

• xx.webp
    xx.webp
    178,5 KB · Katsottu: 158
Tuo sama on käynyt sen verran monelle, ja useimmiten vielä pv:n palveluksessa, että voisitte melkeinpä perustaa kerhon.

Mulla on ollut aina tinnitys mutta vittu sentään mikä pilliorkesteri nyt jyllää korvissa...
Vaikka muiden multivammaisuuksien lisäksi olen ääniyliherkkä niin jostain kumman syystä tuo ongelma ei haittaa elämää eikä varsinaisesti vituta, joskus vaan vähän ärsyttää.

Back
Ylös Bottom