Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Analyysi:

Haluaisit maistaa tämän unen kohteena olleen salimimmin lettua.
Aivan varmasti.
Harmi etten voi laittaa hänen sosiaalisen median linkkejä tähän.
Toisaalta säästän sinut tuskalta että tiedät minun edes saavan katsella hänen kehoaan lähietäisyydeltä tiukoissa vaatteissa asennoissa jotka yleensä jäykistää miehen.

Mikä sinänsä on liian nuori, eli raaka lettu?

Minä koen, että kun se maistuu ja näyttää hyvältä on se juuri sopiva.

Sisältö selviää, kun maistaa. Siinä ei edes menetä mitään. Ei haukkaa pidempään, jos maku ei miellytä.

nääs

Edit, sen verran muokkaan. Että kunhan nyt on kypsä, että ei ole aivan taikinaa kulhossa.

Olin muuten tehokas. Onnittelin jo eilen hyvät naistenpäivät. Tänään sitten uusiks, kun kuulemma ne ovat vasta tänään.

Sanoin, että haluan olla eka joka onnittelee, siksi varmistin asemani päivää aiemmin.

Näin käännetään tappio voitoksi.

.

Liitteet

• 6A7D4B69-CCEC-4E9D-8032-B077BEFEE7CB.webp
    6A7D4B69-CCEC-4E9D-8032-B077BEFEE7CB.webp
    32,6 KB · Katsottu: 167
Pakko sanoa tohon TJJ:n nokitteluun että lukuunottamatta arvauskeskuksen puhelimeen vastaavia ihmisiä kaikki terveydenhuoltoalan ihmiset on olleet minusta aivan superihania ihmisläheisiä tyyppejä, oikeastaan kenestäkään ei edes tikulla kaivamalla löydy pahaa sanottavaa vaikka olenkin kyyninen mulkku.
Ymmärrän noita puhelimeen vastaavia ihmisiäkin koska he ovat se eka kilpi joka ottaa vastaan sen kaiken paskan mitä vain ihmiselämä voi sisältää. Minä en siihen alkaisi koskaan.

Näkee ehkä kerran vuodessa?

Jotain sellaista.

Pakko sanoa tohon TJJ:n nokitteluun että lukuunottamatta arvauskeskuksen puhelimeen vastaavia ihmisiä kaikki terveydenhuoltoalan ihmiset on olleet minusta aivan superihania ihmisläheisiä tyyppejä, oikeastaan kenestäkään ei edes tikulla kaivamalla löydy pahaa sanottavaa vaikka olenkin kyyninen mulkku.

NIin, tämähän on lähinnä stereotypialla leikkimistä. Varsinkin alan sisällä tämä stereotypia ortopedeista (ja yleensä kirurgeista yleensä) elää hyvin vahvana.

Back
Ylös Bottom