Erittäin seniorimainen vastausVoivoi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erittäin seniorimainen vastausVoivoi.
Ensimmäinen havainto vammasta oli se että hanska alkoi tuntua märältä.Siitä näppäriä jälkiä, että ei tule verta.
Koska voi myöntää että alkaa olemaan pappaikäinen ja alkaa käyttämään villapaitaa joka on vitun ruma vielä rumemmilla napeilla?
Koska voi myöntää että alkaa olemaan pappaikäinen ja alkaa käyttämään villapaitaa joka on vitun ruma vielä rumemmilla napeilla?
T: Nappivihamielinen yksilö
Mä mietin ja jopa hieman stalkkasinkin tuossa taannoin helistintä ja tulin siihen tulokseen että se on vain suuttunut meille.Onkohan jäsen @Helistö kahlittu johonki patteriin?
Mä mietin ja jopa hieman stalkkasinkin tuossa taannoin helistintä ja tulin siihen tulokseen että se on vain suuttunut meille.
Mistähän tuo inhotus nappeja kohtaan mahtaa johtua? Onkohan se jotain lapsuuden traumoja vai voiko sille olla luokitusta?
Tämä on jo häiritsevää. Ihan oikeasti, kirjauduin juuri äsken tullakseni tänne ihmettelemään mihin Helistö on hävinnyt. Ja nyt sinä sitten, menit kysymään. Luetko ajatuksia?Onkohan jäsen @Helistö kahlittu johonki patteriin?
Kyllä mä vihasin nappeja sekä mm. toppavaatteita&pitkiä kalsareita ennen kännyjä.Suuttumus meitä kohtaa lienee looginen selitys elämään, universumiin ja kaikkeen. Olisiko nappi-iljetys jotain sukua nokian kamerakammolle (https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000006019431.html)?
Tämä on kollektiivinen rakasta helistintä päivä?Tämä on jo häiritsevää. Ihan oikeasti, kirjauduin juuri äsken tullakseni tänne ihmettelemään mihin Helistö on hävinnyt. Ja nyt sinä sitten, menit kysymään. Luetko ajatuksia?
Mitä, häh. Joku meni pieleen. Itellä aina palaa ne vekit kiinni. Ainakin katkasulaikalla moinen ominaisuus omaan ihooni.Ensimmäinen havainto vammasta oli se että hanska alkoi tuntua märältä.
Kyllä se jonniiverran vuoti, työkaveri kieputti teippiä ympärille.
Ihan semmosta ensiapulaukusta löytynyttä, jesariakin toki olis ollu.
Sovitaan näin. 5.3, helistön päivä. Vieläköhän ens vuonna kukaan muistaa?Tämä on kollektiivinen rakasta helistintä päivä?
Luetko ajatuksia?
Kyllä mä vihasin nappeja sekä mm. toppavaatteita&pitkiä kalsareita ennen kännyjä.
Tuli mieleen tapaus, kun kaverille kävi vähän työmaalla kömoelösti. Jäi sormet väliin ja alkoi hanska tuntua lämpöseltä. Ei uskaltanut ensin edes katsoa, vaan koitti jatkaa työtä. Kun sormet ei liikkunut, niin lopulta tohti vilkasta ja olihan siellä vähän jännettä poikki ja vekkiä.Ensimmäinen havainto vammasta oli se että hanska alkoi tuntua märältä.
Kyllä se jonniiverran vuoti, työkaveri kieputti teippiä ympärille.
Ihan semmosta ensiapulaukusta löytynyttä, jesariakin toki olis ollu.
Vakavilla asioilla ei pidä leikkiä.Mites nepparit? Eikö ne ole varsin käteviä kuitenkin? Ainakin minun mielestä.