Ei paljoa kannata kuolataKompressori 1,5Kw 24L 8bar TC-AC 190/24/8 - Puuilo
ja Tyyny 800g NORDKAPP 60x80 | JYSK
Ajattelin että halliin on tulossa joku Atlas C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei paljoa kannata kuolataKompressori 1,5Kw 24L 8bar TC-AC 190/24/8 - Puuilo
ja Tyyny 800g NORDKAPP 60x80 | JYSK
No sen verran meni oikein että kompura saa ikioman huoneen
Ajattelin että halliin on tulossa joku Atlas C
Minä ajattelin, että kun paineilmasta puhutaan edellä, niin ois ollut kyse paineilmatoimisista nostotyynyistä.Pitäs lähtee ostoksille:
- paineilmakompressori
- paineilmaletku
- 2kpl tyynyjä
Koitin vähän sivakoida rannassa meneen vaikka muuten lenkki suuntautui ladulle.Näytti eilen päivällä kestävän hyvin hiihtämistä!
Todella. Ja kun osti 60€llä suklaakonvehteja, niin... #lihavaolo
Mä ostin just sellaiseksi telkan kanssa käytettäväksi ja en ny muista mitä nää oikeasti oli mutta hieman jämäkämpää on ja 25e/kplOnko mistään kotoisin tuo Jyskin Nordkapp-tyyny. Vai onko sellaista höttöistä vanua, joka menee heti möykkyiseksi lituskaksi ja vetkuliksi. Olen nimittäin harkinnut noita tyynyjä, koska tarvitsisin kaksi jättityynyä. Luultavasti eivät edes tulisi varsinaiseen nukkumiskäyttöön vaan ennemmin muuten vain petausrekvisiitaksi ja löhöilyyn silloin tällöin.
Voisit tulevana suvena tehdä yhteen Porkheen klassisen banana in the tailpipe källin.Minä meinasin tulla moittimaan, että et sinä mikään kunnon #lihavapoika ole, kun kakkupalan jaat! Mutta jos suklaata olet noin paljon ostanut, niin saat anteeksi.
Näin muuten unta, että TJJ tarjosi tupakka-askin ja pakotti polttamaan sen. Oli sinistä L&M:ää, hyh.
Näyttää sellaiselta että vois syödä kokonaan yhdeltä istumalta.Sianniskaa ulos savustimesta. 10h eli sopivasti yön ylioli aika passeli aika savustella noita könttejä. Tulee superhyvät pulled pork:it lepuuttelun jälkeen
katso liitettä 153430
Voisit tulevana suvena tehdä yhteen Porkheen klassisen banana in the tailpipe källin.
Kun omistaja nousee starttausyrityksen jälkeen autosta ihmettelemään tilannetta, huudat puskista BANANA IN THE TAILPIPE!
Ja sitten karkuun.
No ei nyt sentään!