Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:unsure:

Ajattelin että halliin on tulossa joku Atlas C
No sen verran meni oikein että kompura saa ikioman huoneen :LOL:
Meillä kyllä kompura käy aika paljon mutta onneksi vielä riittää ihan tonnin hintainen perushyvä kompura, oma huone siksi ettei tarvitse kuunnella sen pärinää.
Toi pikkukompura on kätsä kun menee esim. katolle, mulla on sellainen pienempi retkimalli jolla kyllä runkonaulainkin toimii mutta jos joutuu hieman enempi ampumaan niin ei riitä tuotto, tuossakaan ei ihan riitä mutta melkein.

Näytti eilen päivällä kestävän hyvin hiihtämistä!
Koitin vähän sivakoida rannassa meneen vaikka muuten lenkki suuntautui ladulle.

Tuuli ja alkoi pyryttää sen verran, että ei enään tehnytkään mieli aukeille pelloille tai järville hiihtään.

Mutta, hankikannolla sivakointi on kyllä yksi parhaimmista puuhista mitä voi urheilun parissa tehdä. Toki, ehkä millin ohi menee vielä läskipyöräily hankikannolla. Mukavia kuitenkin kummatkin, mutta turhan lyhyt on niiden hetki.

Onko mistään kotoisin tuo Jyskin Nordkapp-tyyny. Vai onko sellaista höttöistä vanua, joka menee heti möykkyiseksi lituskaksi ja vetkuliksi. Olen nimittäin harkinnut noita tyynyjä, koska tarvitsisin kaksi jättityynyä. Luultavasti eivät edes tulisi varsinaiseen nukkumiskäyttöön vaan ennemmin muuten vain petausrekvisiitaksi ja löhöilyyn silloin tällöin.

Todella. Ja kun osti 60€llä suklaakonvehteja, niin... #lihavaolo

Minä meinasin tulla moittimaan, että et sinä mikään kunnon #lihavapoika ole, kun kakkupalan jaat! Mutta jos suklaata olet noin paljon ostanut, niin saat anteeksi.

Näin muuten unta, että TJJ tarjosi tupakka-askin ja pakotti polttamaan sen. Oli sinistä L&M:ää, hyh.

Onko mistään kotoisin tuo Jyskin Nordkapp-tyyny. Vai onko sellaista höttöistä vanua, joka menee heti möykkyiseksi lituskaksi ja vetkuliksi. Olen nimittäin harkinnut noita tyynyjä, koska tarvitsisin kaksi jättityynyä. Luultavasti eivät edes tulisi varsinaiseen nukkumiskäyttöön vaan ennemmin muuten vain petausrekvisiitaksi ja löhöilyyn silloin tällöin.
Mä ostin just sellaiseksi telkan kanssa käytettäväksi ja en ny muista mitä nää oikeasti oli mutta hieman jämäkämpää on ja 25e/kpl

Minä meinasin tulla moittimaan, että et sinä mikään kunnon #lihavapoika ole, kun kakkupalan jaat! Mutta jos suklaata olet noin paljon ostanut, niin saat anteeksi.

Näin muuten unta, että TJJ tarjosi tupakka-askin ja pakotti polttamaan sen. Oli sinistä L&M:ää, hyh.
Voisit tulevana suvena tehdä yhteen Porkheen klassisen banana in the tailpipe källin.

Kun omistaja nousee starttausyrityksen jälkeen autosta ihmettelemään tilannetta, huudat puskista BANANA IN THE TAILPIPE!

Ja sitten karkuun.

Sianniskaa ulos savustimesta. 10h eli sopivasti yön yli oli aika passeli aika savustella noita könttejä. Tulee superhyvät pulled pork:it lepuuttelun jälkeen

sika.webp

Viimeksi muokattu:
Sianniskaa ulos savustimesta. 10h eli sopivasti yön ylioli aika passeli aika savustella noita könttejä. Tulee superhyvät pulled pork:it lepuuttelun jälkeen

katso liitettä 153430
Näyttää sellaiselta että vois syödä kokonaan yhdeltä istumalta.
Possua tulee vähemmän laitettua ja silloin kun teen niin se on kasleria, kai se rasvan määrä tekee sen niin hyväksi.

Pitäisiköhän kipaista uusi pieni pullo sitä eilistä viintä. Ei ole kyllä tapanani ryypätä kahtena perättäisenä päivänä. Sitten voisi vähän remppailla, tänään vielä ei olekaan sitä juuri tullut tehtyä.

Voisit tulevana suvena tehdä yhteen Porkheen klassisen banana in the tailpipe källin.

Kun omistaja nousee starttausyrityksen jälkeen autosta ihmettelemään tilannetta, huudat puskista BANANA IN THE TAILPIPE!

Ja sitten karkuun.

Muista ottaa 4 bannaania.

Hermostuin itsepalvelukassalle, myyjäkin tämän huomasi ja totesi että älä hermostu.:cautious::ROFLMAO:

Lappaat ostoksia siihen pakkaustasolle, eikä se tunnista aina niitä tuotteita vaan valittaa että laita tuote pakkaustasolle. Kulli vehje.

Mä en hermostunut itsepalvelukassalle koska en jaksa hermostua mistään. Vituttaa jos hermostuu. Mutta männä päivinä käytin moista. Pistin muumikassin tasolle, niin ei tunnistanu mitään. Piti kasata kamat tasolle ja sit vasta laittaa kassiin. Ja ale-tuotteen kohdalla odota myyjää joka neuvo jotain vitun mummoa vartin. Homoja nämä kassat. Käytän jatkossa ihmiskassaa. Jotain nuorta mimmiä.

Back
Ylös Bottom