Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja vie varmasti aikansa, että saadaan softia ideoitua moisen laitteen hyötykäyttöön.

Näyttää tosi paksulta.
Itse en just nyt nää mitään tarvetta moiselle vehkeelle.

Mulle kyllä kelpais tuollanen, kunhan sen saisi nyky älypuhelimen kokoon. Sen verran tulee suoratoistopalveluja näprättyä että isompi näyttö kelpaisi jo siihen. Tablettia en viitsi erikseen kantaa mukana, yleensä.

Varmaan odotelen, että apple kopioi ja julkaisee saman mut kalliiman. Sen vois sitten ostaa.

Apple julkaisee "me nyt keksittiin tämmönen uus vehje"... 2023

Ihme sääntöjä taas. Preferoin yksilönvapautta ja vapaata pukeutumista toimistoissa.
17434006.gif

Minulla oli joskus communikaattori myös + 128 kbps netti. Sillä sitten luin päivän uutisaiheet täysi-ikäisyyden kynnyksellä.

Olihan se kömpelö, kun aikaisempi laite HTC:lta oli ollut jo kosketusnäytöllinen. Luokan kuntit nauroi HTC:lle, että miksi pitää olla kosketusnäyttö, kun napit on helpommat käyttää. Ja kun vaihdoin kömpelöön kommunikaattoriin, niin se oli tyylikäs peli koska oli iso näyttö sekä napit.
Htc oli myös itsellä ensimmäinen kosketusnäyttöluuri ja vielä navilla. Tommonen P3300

images

Ollaankohan puhuttu tästä ennenkin. Tuli deja vu.

kokemukeni työhakemuksista

yhteenkään en ole päässyt mihin hakemuksen olen lähettänyt/tehnyt

onely asiallisesti pukeutuneena (ei hiekkatien päässä asuvan näköisenä) suoraan henkilöstöstä suuria päätöksiä tekevän toimistoon kävelemällä ja kysymällä, olisko hommia, taktiikka on toiminut: meikämustalaisella

Htc oli myös itsellä ensimmäinen kosketusnäyttöluuri ja vielä navilla. Tommonen P3300

images

Ollaankohan puhuttu tästä ennenkin. Tuli deja vu.
Juu ollaan kyllä. Itsellä oli eka HTC:n luuri TyTN, eli luetaan Titan. Ostaminenkin taisi tapahtua puhelulla maahantuojalle.

s-l300.jpg

Yhyy, oon niin väsynyt että kuolen kohta ja päivä on vasta puolessa välissä. Ehkä tää tästä jotenkin, kun tähän mennessä ollut koko ajan joku kolme eri asiaa työn alla, nyt ehkä vaan yks juttu kerrallaan. TJ 6 työpäivää talvilomaan.

Piti mennä kuntosalijuNpalle.

Laskeuduin sohvalle laskiaispullan saattelemana.

Hyvin meni, noin niiku omasta mielestä.

Laskiaispullan kanssa kahvia. Tein itseni justiinsa erittäin onnelliseksi; soitin ja peruin viikonlopun ylityöt. Ihan munissa asti tekee höpöä.

Back
Ylös Bottom