Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Enpä kyllä jaksais erikseen töiden tai salin jälkeen käydä kotona pukeutumassa, jotta kauppaan kehtais mennä. Varsinkin kun salin ovesta on 20m kaupan ovelle. Mutta meidän lähiössä se sallittakoon :)

kun olin sairaana ja loukkaantuneena ei voinut treenata pitkään aikaan, mutta tännäänb treenasin. en ees yrittäny mitään voimailureeniä. jotain podausrunkkailua hetkuttelin. silti tuntui kun ois jotain oikeestikin treenannut. no, muutama viikko, niin mennään taas. voimatreeneisä. toivottavasti ainakin.

Missasin. Ei pystynyt kelaan ainakaan liven aikana.

Höh.

Onhan se nyt selvä ekan sukupolven vehje, mutta sellaiseksi ihan vaikuttavan näköinen. Muutama sukupolvi eteenpäin ja varmaan on hyviä leluja.

Mää vaan mietin että mimmosta materiaalia se taittuvan näytön "lasi" on..

Enpä kyllä jaksais erikseen töiden tai salin jälkeen käydä kotona pukeutumassa

Minäpä jaksan, koska: Minulla on harrasteauto millä käydä maitokaupassa
sitäpaitsi: nälkäisenä ej saa mennä maitokauppaan, siksi pitää kuntoilusalin jälkeen käydä ensin kotona peseytymässä, jotta: tyystinsiisti & syömässä: ettei tule tehtyä nälkäisenä heräteostoksia

Onhan se nyt selvä ekan sukupolven vehje, mutta sellaiseksi ihan vaikuttavan näköinen. Muutama sukupolvi eteenpäin ja varmaan on hyviä leluja.

Mää vaan mietin että mimmosta materiaalia se taittuvan näytön "lasi" on..
Ja vie varmasti aikansa, että saadaan softia ideoitua moisen laitteen hyötykäyttöön. Mutta eiköhän nuo tuevaisuutta ole. Hölmö kantaa isoa tablettia laukussa ja puhelimetkin aika isokokoisia mölliköitä.

Onkohan lasi korvattu jollain muovilla. Samoin mietityttää, että miten sa saadaan kestämään. Jatkuva taittelu yleensä murtaa kovan materiaalin.

Missasin. Ei pystynyt kelaan ainakaan liven aikana.

Höh.

Näyttää tosi paksulta.
Itse en just nyt nää mitään tarvetta moiselle vehkeelle. Ehkä myöhemmin vehje luo pakottavan tarpeen minulle. Jotenkin tuntuu väkisin keksityltä. Siltä, että julkaistaan moinen ihan vaan siksi että vuosi 2019 ja pystytään moinen tekemään.

Varmaan odotelen, että apple kopioi ja julkaisee saman mut kalliiman. Sen vois sitten ostaa.

Nov_07_2018_14_31_38.1541618716.gif

no mutta senhän on onkian communicator

ensimmäinen ja viimeinen omistamani nokian tuote, kummista valmistettuja ei lasketa

Minulla oli joskus communikaattori myös + 128 kbps netti. Sillä sitten luin päivän uutisaiheet täysi-ikäisyyden kynnyksellä.

Olihan se kömpelö, kun aikaisempi laite HTC:lta oli ollut jo kosketusnäytöllinen. Luokan kuntit nauroi HTC:lle, että miksi pitää olla kosketusnäyttö, kun napit on helpommat käyttää. Ja kun vaihdoin kömpelöön kommunikaattoriin, niin se oli tyylikäs peli koska oli iso näyttö sekä napit.

Back
Ylös Bottom