Se on oikein, päätyyn asti tai ei mitään.Korkkui auki ja auki pysyy huomisaioltaa asti. Nyt menää päätyyn asti voi vittu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on oikein, päätyyn asti tai ei mitään.Korkkui auki ja auki pysyy huomisaioltaa asti. Nyt menää päätyyn asti voi vittu.
Miksi?
esimerkki: naapurissani ollut vieraita ja lapsi vaunuissa ulkona nukkumassa, olen ratkaissut tilanteen taluttamalla mopon äärilaitaan pihassamme ennen kun painan tarttinappia
tuossa kun voisi hissutteluasennossa jyräyttää ihan pihassa, sitten vasta maantiellä avata röörit
Mulla oli joskus KTM 690 SMC akran suoralla putkella kun asuin rivarissa. Aina aamuisin talutin sen pois pihasta tielle asti ennenkuin löin käytiin. Silti varmaan päätyasukit pomppas sängystä kun avasi kaasun ettei etupyörä kulunut.. PAMPAMPAMPAM
Millä ajat?
Itse rivarissa asuessani pamautin kyllä pyörän tulille oman etuoven vieressä joka aamu. Hallituksen pj:n oikeudella.
Kaiken koheltamisen jälkeen ei oikein ole vaihtoehtoa. Vaaleissa tulisi rökäletappio joka olisi taas massiivinen arvovaltatappio.
Eikä edes ollut, eikä kukaan ees katsonut pahalla. Meillä tosin lähinaapurit oli päivätyöläisiä ja eläkeläisiä. Kaikki oli hereillä jo valmiiks.Joku aamu olikin putki täynnä uretaania?
Samat temput täällä sai tehdä 530 kotarin kanssa, kun oli suoraa putkea. Matala putputus, mutta varmana kuului sisälle, jos talon vierellä lämmitteli. Siksi aina etäälle.
Muistan aina, kun kiihdytin Treen keskustassa Kalevasta kohti rautatietunnelia alamäkeen. Kun pääsin tunneliin kaasu nollille ja siitähän syntyi mojovat paukut putkessa. Meinasi hävettää, koska oli tahaton ja porukka varmana säikähti helvatusti.
Oliko hernekeittopäivän jälkeen:Minuakin nolotti joskus, kun pakoputki paukkui turhan kovaan ääneen julkisella paikalla.
Samat temput täällä sai tehdä 530 kotarin kanssa, kun oli suoraa putkea. Matala putputus, mutta varmana kuului sisälle, jos talon vierellä lämmitteli. Siksi aina etäälle.
Muistan aina, kun kiihdytin Treen keskustassa Kalevasta kohti rautatietunnelia alamäkeen. Kun pääsin tunneliin kaasu nollille ja siitähän syntyi mojovat paukut putkessa. Meinasi hävettää, koska oli tahaton ja porukka varmana säikähti helvatusti.