Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Puo lessavälissä työmatkaa ajattelin, että mikä vitun aivoverenvuoto nyt on ku en nää mitään. Sumeeta vaan.... Unohdin silmälasit! Eikun 540asteen käännös ja kotiin. Siellä ne oli yöpöydällä. Kahdeksan vuotta olen ollut prillipäinen niin ekaa kertaa unohtu lasit. Toim. Huom. En ole myöskään saanut kahdeksaan vuoteen turpaan!

esimerkki: naapurissani ollut vieraita ja lapsi vaunuissa ulkona nukkumassa, olen ratkaissut tilanteen taluttamalla mopon äärilaitaan pihassamme ennen kun painan tarttinappia

tuossa kun voisi hissutteluasennossa jyräyttää ihan pihassa, sitten vasta maantiellä avata röörit

esimerkki: naapurissani ollut vieraita ja lapsi vaunuissa ulkona nukkumassa, olen ratkaissut tilanteen taluttamalla mopon äärilaitaan pihassamme ennen kun painan tarttinappia

tuossa kun voisi hissutteluasennossa jyräyttää ihan pihassa, sitten vasta maantiellä avata röörit

Millä ajat? Nostan hattua toisten huomioimisesta, aitoa huomioimista eikä mitään narsistin yliampuvaa kahvitarjoilua jossa pöytä notkuu.

Mulla oli joskus KTM 690 SMC akran suoralla putkella kun asuin rivarissa. Aina aamuisin talutin sen pois pihasta tielle asti ennenkuin löin käytiin. Silti varmaan päätyasukit pomppas sängystä kun avasi kaasun ettei etupyörä kulunut.. PAMPAMPAMPAM

Mulla oli joskus KTM 690 SMC akran suoralla putkella kun asuin rivarissa. Aina aamuisin talutin sen pois pihasta tielle asti ennenkuin löin käytiin. Silti varmaan päätyasukit pomppas sängystä kun avasi kaasun ettei etupyörä kulunut.. PAMPAMPAMPAM

Mulla oli 640lc4, sama homma, tyhjällä pöntöllä ja piti taluttaa tuolloisen rivarin päähän aamusin.

Samat temput täällä sai tehdä 530 kotarin kanssa, kun oli suoraa putkea. Matala putputus, mutta varmana kuului sisälle, jos talon vierellä lämmitteli. Siksi aina etäälle.

Muistan aina, kun kiihdytin Treen keskustassa Kalevasta kohti rautatietunnelia alamäkeen. Kun pääsin tunneliin kaasu nollille ja siitähän syntyi mojovat paukut putkessa. Meinasi hävettää, koska oli tahaton ja porukka varmana säikähti helvatusti.

Samat temput täällä sai tehdä 530 kotarin kanssa, kun oli suoraa putkea. Matala putputus, mutta varmana kuului sisälle, jos talon vierellä lämmitteli. Siksi aina etäälle.

Muistan aina, kun kiihdytin Treen keskustassa Kalevasta kohti rautatietunnelia alamäkeen. Kun pääsin tunneliin kaasu nollille ja siitähän syntyi mojovat paukut putkessa. Meinasi hävettää, koska oli tahaton ja porukka varmana säikähti helvatusti.

Minuakin nolotti joskus, kun pakoputki paukkui turhan kovaan ääneen julkisella paikalla.

Mulla oli yks 525, paukkui sekin

Mukava hattaroida tulevasta rantalomasta, kun on tämä Suomen talvi taas näyttänyt parhaat puolensa säätilan vaihdellessa -35 asteesta vesisateeseen. Tosin paremman puoliskon miesflunssa saikin vielä yllättäen lisää puhtia ja paheni. Ei ole leikin asia se (n):LOL: Itse kykenen jo treenailemaan.

Kai se on parempi kuin lähtötilanne?

istuin2.webp

Ei noita kaarteita oikein osaa käännellä.

Back
Ylös Bottom