Jos mietitte uutta kelloa niin älkää ainakaan ostako tuota saatanan seikoa mikä jatkuvasti pomppaa näytölle, helvetti mikä mainos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarttis ostaa uudet aurinkolasisilmät, kun edelliset on menny niin naarmuille, että häiritsee jo näkökentässä. Ja toisiin oon vielä vähän liian lihava.
Päähänpinttymänä tällä hetkellä Maui Jim -merkkiset glasit, onko kellään ensikäden empiiristä kokemusta ko. merkistä? Ts. kinostelee tietää, onko linssien matsku niin hyvää kuin mitä markkinamiehet kehuu?
Hukattuja aurinkolaseja 0.
Löydettyjä merkkiglaseja 2.
Jos mietitte uutta kelloa niin älkää ainakaan ostako tuota saatanan seikoa mikä jatkuvasti pomppaa näytölle, helvetti mikä mainos.
Eikös Aviatorit ole aina varma valinta.Näinhän se on. Mutta aivovammoja on monenlaisia.

No juu, nämä nykyiset naarmupesät on yksi versio Aviatoreista, Reiskat toki. Ja nää mitä oon katellu, on myös aviator -malliset.Eikös Aviatorit ole aina varma valinta.
![]()
Kuntit, blehoista tuli mieleen että mistä kannattaa sellaiseen sunnuntaihitsaukseen hakea automaattinen maski? Toisinsanoen kokemuksia pullonkeruurahabudjetilla olevista.
Itse kanssa olen huoleton koheltaja noiden a-lasien kanssa ettei yli 20e kapistuksia viitsi ostaa.
Ei.Munkkipäivä.
Kunnon hillomunkki, se sen on oltava. Tänään.
No juu, nämä nykyiset naarmupesät on yksi versio Aviatoreista, Reiskat toki. Ja nää mitä oon katellu, on myös aviator -malliset.
Neljästä eri värivaihtoehdosta pitäs pystyä valitteen. Mietin jo, että jos menis ihan Kiik Rousbööginä ja ottais kullitetuilla kehyksillä. Ja mahdollisesti mulkutetuilla linsseillä.
![]()
Omat on 15€ polaroidut no-brandit. Jimin lasien hinnalla niitä saa 10-20. Ja niitä kummiskin tarttee ainakin kolmet. Kotiin ja molempiin autoihin. Kesäisin lisäksi hukkuu 1-2 ja hajoo vähintään 1, niin ei viitti panostaa. Kerran kokeilin ja yhen kesän ne pysy tallessa. Se vitutti. Kuin olisi hukannut 10 laatikkoa kaljaa.
olet oikeasssa... se meni ohi.... almost back to normal... kevyttä aivosumua ilimassa. ny o tuttu olo.... näillä mennään.Hengitä syvään ja laske kymmeneen. Kyllä se menee ohi.
Hmmm. Ehkä en ole vielä tuottanut pettymystä, mulla saattaa olla sentyyppiset Reiskat, mutta tosiaan, naama muun kropan myötä on vähän löysässä kuosissa, niin ei oikein pysty nauramatta pitään niitä.Mä vähän salaa toivoin, että sä käyttäisit semmosia teknopossulaseja.
No joo. Tavotteeseen vielä hetken matkaa. Millähän sitä jaksais pitää tolkun ns. hyvänmakuisen ruokavalion suhteen, edes kesän yli.^ Aika kovat lukemat!![]()
Mitkä on teknopossulasit?Mä vähän salaa toivoin, että sä käyttäisit semmosia teknopossulaseja.
takana tälle aamulle.Pitikö siima liikaa elämää? Se on isojen poikaen kanssa sellasta![]()
Autotalli tulee täyttymään sitten punteista ja mikä parasta, niin naisen mielestäkin se on vain toivottua 
Harmi kun ei tuota rahaa liiemmälti nyt ole, niin ei voi täyttää sitä tallia nopeilla moottoripyörillä. Paitsi yhdellä vanhalla Ninjalla. Ja tietysti toivoa saa, ettei joutuis heti/pian muuttamaan uudestaan (vuokralla se talo). Ei nuo muuttohommat ole ihan meikäläisen juttu varsinkaan vähän väliä suoritettuna. .