Ei hyvää kaupasta, ei ollut pullaa mallia laskiainen. Hieman petyin, mutta en jaksanut muualtakaan hakea.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ystävänpäivä.Mitä helvettiä?
E. Onko B-fitneksellä jääny rouvan värkistä hiekkaa esinahan alle? Sen verran sakeaa on.
Oletko varmaan itse kasvissyöjä vai löytyykö lihaa omalta lautaselta?No onhan se nyt mies joka ampuu pupua ja lopputulos on ihmiselle 6-0. Sit peijaisissa ryypätään ja kehutaan toisia.
Mitä helvettiä?
E. Onko B-fitneksellä jääny rouvan värkistä hiekkaa esinahan alle? Sen verran sakeaa on.
Oletko varmaan itse kasvissyöjä vai löytyykö lihaa omalta lautaselta?
Metsästetty liha on mielestäni (ja muistaakseni joidenkin selvitysten mukaan road killien jälkeen) eettisintä lihaa mitä voi syödä.
Tuoksuu kotosalla. Söin kylmän maidon kera.pulla
Tästä tuli mieleen aamuinen "uutinen" klikkiotsikkomediassa.lottoaminen
Meitsillä úber kokoinen puu palapeli joka vaatii mm. kiipeilyä, alkaa olemaan takki kohta tyhjä.Nukahdin sohvalle.
Sielu on väsynyt.
Olen antanut kaiken energiani palapelien kasaamiselle. Luisten palapelien.
Se on tommonen.Mikäs tämä on?
Aseet aika hölmö harrastus, lähinnä hienoja sisustuselementtejä. Tauluja tylsä ampua, eläimiä ei viitti ampua, ihmisiä ei saa ampua.
Tuon kanssa ei tule kuin paha mieli.ei ole kyllä yhtään #claccinen
tässä on
![]()
Tuon kanssa ei tule kuin paha mieli.
Tai tuolta se näyttää kun Kuparikatto tai joku muu tekijämies vetää.
Juu ei hätää, itse en vain oikein tunnistanut leuhkimista, ehkä en vain tajua.Karsitaan kaikki paskanjauhanta, tavat ja ominaisuudet, sekä lässyttely niin samanlaisia ollaan kaikki. Ei meitä ohjailevia voimia kovin montaa ole. Elä oo noin negatiivinen, loukkasinko sua? Ota huomioon että luettelen myös itseni turhien asioiden parissa hääräväksi turhakkeeksi.
Iisiliving![]()