Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Parin tunnin välikuolema ja sit jumppaa:heart: sekin on niin turhaa. Olis tossa yks polar, pitäisköhän ottaa salille mukaan, voisin seurata pysyykö sinus kohdallaan kun muijia lasettelee salille.

No onhan se nyt mies joka ampuu pupua ja lopputulos on ihmiselle 6-0. Sit peijaisissa ryypätään ja kehutaan toisia.
Oletko varmaan itse kasvissyöjä vai löytyykö lihaa omalta lautaselta?

Metsästetty liha on mielestäni (ja muistaakseni joidenkin selvitysten mukaan road killien jälkeen) eettisintä lihaa mitä voi syödä.

Edit. Koska omalla kulutuskäyttäytymisellä tehotuotannon tukeminen ja metsästyksestä samaan aikaan saarnaaminen on niin tekopyhää, että terve.

Meinaa ottaa koville opiskelu.
Motivaatiota haettu Buffasta ja päikkäreiltä.
Nyt kahvittelua. Syksyllä viimeksi kämpällä kahvia keitellyt, joten kovat keinot ovat käytössä. Kahvittelun seurauksena todennäköisesti ripuli, joten illan pysyy ainakin hereillä. Yökin saattaa mennä heikoilla unilla.

Tänään piti käydä hakemassa esitelmän aihe. Koomista, koska asiaahan ei olisi voinut hoitaa esim. sähköpostilla. Kaveri ei myöskään arvostanut, koska joutui ajamaan muutaman sata kilometriä asian takia.

Palapeli olisi nyt kiva.

Mitä helvettiä?

E. Onko B-fitneksellä jääny rouvan värkistä hiekkaa esinahan alle? Sen verran sakeaa on.

Karsitaan kaikki paskanjauhanta, tavat ja ominaisuudet, sekä lässyttely niin samanlaisia ollaan kaikki. Ei meitä ohjailevia voimia kovin montaa ole. Elä oo noin negatiivinen, loukkasinko sua? Ota huomioon että luettelen myös itseni turhien asioiden parissa hääräväksi turhakkeeksi.

Iisiliving(y)

Oletko varmaan itse kasvissyöjä vai löytyykö lihaa omalta lautaselta?

Metsästetty liha on mielestäni (ja muistaakseni joidenkin selvitysten mukaan road killien jälkeen) eettisintä lihaa mitä voi syödä.

Kyse on tunteesta, miltä musta tuntuu. No pahalta tuntuu tappaa eläin, ei tunnu pahalta ostaa lihaa kaupasta, joku muu saa sen sian tainnuttaa jos se on hänelle ok.

Ja joo, kissan ja koiran tappanut mies herranjumala, eikä mennyt lautaselle kumpikaan, koira sidottiin puuhun ja ammuin silmien väliin, kissan mestasin kirveellä autotallissa. Olosuhteiden vaatiessa miehen pitää myös pystyä toimintaan.

lottoaminen
Tästä tuli mieleen aamuinen "uutinen" klikkiotsikkomediassa.

Joku naisihminen oli voittanut jokusen satatuhatta vaille miljuunan veikkauksen nettipeleistä.

Kerrottiin myös voittoo edeltäneestä ajasta. Kuinka mukavasti oli sujunut.

Ei juma laare. Hän oli herännyt ja herättyä ajatellut vähän pelailla sängyssä ennen ylösnousua. Kuka kumma alkaa herättyä pelaamaan hedelmäpelejä puhelimella.

peliriippuvainen

Nukahdin sohvalle.

Sielu on väsynyt.

Olen antanut kaiken energiani palapelien kasaamiselle. Luisten palapelien.

IMG_20190124_161425.webp
Olen antanut kaiken energiani palapelien kasaamiselle. Luisten palapelien.
Tässä on (toivottavasti) enemmän värejä :)

Mikäs tämä on?

Aseet aika hölmö harrastus, lähinnä hienoja sisustuselementtejä. Tauluja tylsä ampua, eläimiä ei viitti ampua, ihmisiä ei saa ampua.
Se on tommonen.

Tai tuolta se näyttää kun Kuparikatto tai joku muu tekijämies vetää.

Karsitaan kaikki paskanjauhanta, tavat ja ominaisuudet, sekä lässyttely niin samanlaisia ollaan kaikki. Ei meitä ohjailevia voimia kovin montaa ole. Elä oo noin negatiivinen, loukkasinko sua? Ota huomioon että luettelen myös itseni turhien asioiden parissa hääräväksi turhakkeeksi.

Iisiliving(y)
Juu ei hätää, itse en vain oikein tunnistanut leuhkimista, ehkä en vain tajua.

Back
Ylös Bottom