Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suos koht: kello.

Minä en oikein ymmärrä tätä nykymeininkiä. Kellosta katsotaan tuliko nukuttua hyvin, eilen illalla kysyinkin Naiselta, joka etsiskeli omaa mittariaan, että onko sitä edes nukuttu jos siitä ei tilastoa/käyrää ole olemassa? Sama juttu kuntosalijuNpan kanssa, tuliko edes treenattua jos käyriä ei ole..

Aerobisessa hippiurheilussa hyväksyn, siinä syketasolla voi olla jotain merkitystäkin.

Sitten kun leposyke on yli 50, teen muutoksia. Se on sitä ihmisen turhamaisuutta, ihan hyväksyttävää jos härpäkkeisiin suhtautuu vähän huumorilla ja mielenkiinnosta, kiihkoilijat on sitten oma ryhmänsä joita kannattaa kiertää kaukaa, tai oikeastaan niitä on hauska ärsyttää.

Onko nuo portaat maalattua puuta ilman liukuesteitä?
Puuta joo, ilmeisesti vahattua (porrasremppafirma teki portaat ja hoiti paikalle käsitellyn puun). Eivät ole lainkaan liukkaat. Aluksi ajattelimme että pitää olla liukuesteet, mutta kun portaat oli asennettu niin huomasimme että eivät luistakaan eivätkä kissatkaan niissä kompuroi.

katso liitettä 153208

Siinä mun värimaailmaa
Itselläni teräs, titaaninitridi ja aina varma musta.
IMG_20190209_161206_350.webp

Kun asennat sen kuuden tonnin lattian niin huomaat, että listat näyttää jotenkin nuhjuisilta uutta lattiaa vasten. Ei hätä, uudet listat on halpoja ja asentamiseen kuluu vain kaikki vapaat hetket kuukauden ajalta. Sitten huomaat, että seinät on kulahtaneet niitä uusia listoja vasten. No maalaaminen, tapetoiminen on halpaa eikä siihen mene kuin järki tapettikansioiden selaamiseen ja kauneimmat kesäpäivät asentamiseen. Sitten kuitenkin huomaat, että keittön kaapistot ja työtasot on nuhjusia jne.. jne... Jos tuunauspirulle antaa pikkurillin niin kohta (tai siis vuosien uurastuksen ja järjenvastaisten investointien) jälkeen oletkin rakentanut koko talon uudestaan pala kerrallaan.

Vaihtoehtokäyttäytyminen: heittäydy sohvalle ja annan silmän sopeutua vallitsevaan värimaailmaan. Investoinnit: 0 e. Vapaa-ajan käyttö: 0h. Vitutus: Perus.

Samaa mieltä tästä. Ohan toi nyt kusista vittua koko homma mitä ollaan tekemässä. Ja massikka palaa.

Oon koittanu perustella itelle, että saatiin kämppä sen verran halvemmalla ja seteleitä tota varten on. Ja keittiö+listat on hyvät. Ja rahalla ostan lattia+maalaustyön. Ja muutetaan sinne vasta ku nää on tehty. Sit se olis kerralla hyvä.

edit.
Sellanen käsky tuli vielä, että kun tulevassa on olkkarin ja keittiön välissä tyhjää tilaa, pitää kattoon asentaa koukut notta voi ilmajoogasetit laittaa siihen. Kai sit pitää. Voisko tätä perustella sellasena sijoituksena, että ilmajoogasetit vahvistais lantionpohjalihaksia?

Samaa mieltä tästä. Ohan toi nyt kusista vittua koko homma mitä ollaan tekemässä. Ja massikka palaa.

Oon koittanu perustella itelle, että saatiin kämppä sen verran halvemmalla ja seteleitä tota varten on. Ja keittiö+listat on hyvät. Ja rahalla ostan lattia+maalaustyön. Ja muutetaan sinne vasta ku nää on tehty. Sit se olis kerralla hyvä.

edit.
Sellanen käsky tuli vielä, että kun tulevassa on olkkarin ja keittiön välissä tyhjää tilaa, pitää kattoon asentaa koukut notta voi ilmajoogasetit laittaa siihen. Kai sit pitää. Voisko tätä perustella sellasena sijoituksena, että ilmajoogasetit vahvistais lantionpohjalihaksia?
Onko mitään kaappia korvamerkattu jo naurujoogavälineille?

Jopa minä näytän tietävän aseiden asianmukaisesta säilyttämisestä enemmän kuin viimeistä edellinen kirjoittaja. (n)

Riittää pelkkä ihmisiä. Mikähän tässä maailman luomisessa on kussu? Saatanan hienoja eläimiä ja luonto, sit yks laji tuhoaa älykkyydellään kaiken. Täällä elvistellään jollain pyssyillä ja luullaan että tytöt tykkää ja pojat pelekää, hah(y)

Koskahan olen viimeksi tullut suoraan töistä kotiin, sohvalle. Ennen neljää. Kulkematta gymin/kaupan/lisätöiden kautta?

#hehe

Mentalisti Noora Karman avioliitto on ohi – onnea kesti vain yhdeksän kuukauden ajan

Joskus oli jossain hauska rivi-ilmoitus tyyliin 'selvännäkijälle töitä, tiedät kyllä mihin soittaa'

Back
Ylös Bottom