Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei ollut oma valinta tällä kertaa. Varmaan siksi moisia hetkellisesti suunnittelinkin, kun en myöskään ole itsestä riippumattomista syistä liikkeellä omalla autolla: on liikaa aikaa.
(Jos olisin omalla autolla, ei olisi luppoaikaa vaan kiiruhtaisin kotiin. En kuitenkaan halua jäädä pk-seudulle olemaan.)
Oppiikohan hotellielämästä joskus tykkään. Mikään ei ole pahempaa, kuin esim klo 15.00 päättynyt työpäivä ja hotellihuoneeseen saapuminen miettien, millä ihmeellä tämänkin illan taas kulutan.

Syömiseenkään ei saa tuhottomasti aikaa laitettua. Saatika, että mun teki aina reissussa mieli kotiruokaa.

Pännittää, kun ois ollut lauantaina kisat, mutta pöh. Maataan ja levätään nyt sitten tämäkin viikko,
kun lääkäri näin kehoitti ja kunto kyllä muutenkaan muuhun antaisi myöten. Pännittää.

Oppiikohan hotellielämästä joskus tykkään. Mikään ei ole pahempaa, kuin esim klo 15.00 päättynyt työpäivä ja hotellihuoneeseen saapuminen miettien, millä ihmeellä tämänkin illan taas kulutan.
Tämä on kyllä totta. Onneksi minun työmatkani ovat nykyää sellaisia, etteivät ne kestä pitkään ja ohjelmaa on aamusta iltaan. Tällä kertaa vain en pääse heti aamusta lähtemään kotiin. Ja kuljen vielä VR:llä, joten kukaan ei vielä tiedä kuinka kauan tämä reissu kestää ja milloin pääsen kotiin tai aluksi edes kohteeseen.

Kysymys energiajuomista; Voiko puolenpäivän jälkeen, n. klo 12-14 juotu ED muka vaikuttaa nukahtamiseen illalla? Aika kaukaa haettua, eikö?

Normaalisti kun nukahdan viimeistään kymmeneltä, niin eilen illalla kävin jotenkin kierroksilla, väsytti mutta ei nukuttanut yhtään. Huom. ja vaikka olen vuosia kärsinyt unettomuudesta, olen nukkunut hyvin jo kuukausia muuttamalla päivärytmin alkamaan aikaisemmin.
Olin eilen illalla varma, että nukuttamattomuus johtui vain tämän päivän reissuangstailusta, minua kun ei huvittaisi lähteä mihinkään. Yöllä yhden aikaan pyöriessä muistin juoneeni sen ED:n töissä ja mietin, että voiko muka vaikuttaa?
Toki normaalisi en juo mitään kofeiinipitoista puolenpäivän jälkeen mutta eikö tuo nyt ole aika kaukainen ajatus?

Lunta tosian on ihan sopivasti. Porin osalta 2013 lumisyvyys näyttää ylitetyn, 2012 on vielä matkaa ~15cm ja 2011 muutama sentti.
Nämä lähivuosien huiput on mitattu maaliskuussa, joten vielä on toivoa, että torilla tavataan. Tosin, nyt näyttää huinolta, kun viikonlopun plussakelit saapuvat sotkemaan.

Kysymys energiajuomista; Voiko puolenpäivän jälkeen, n. klo 12-14 juotu ED muka vaikuttaa nukahtamiseen illalla? Aika kaukaa haettua, eikö?

Normaalisti kun nukahdan viimeistään kymmeneltä, niin eilen illalla kävin jotenkin kierroksilla, väsytti mutta ei nukuttanut yhtään. Huom. ja vaikka olen vuosia kärsinyt unettomuudesta, olen nukkunut hyvin jo kuukausia muuttamalla päivärytmin alkamaan aikaisemmin.
Olin eilen illalla varma, että nukuttamattomuus johtui vain tämän päivän reissuangstailusta, minua kun ei huvittaisi lähteä mihinkään. Yöllä yhden aikaan pyöriessä muistin juoneeni sen ED:n töissä ja mietin, että voiko muka vaikuttaa?
Toki normaalisi en juo mitään kofeiinipitoista puolenpäivän jälkeen mutta eikö tuo nyt ole aika kaukainen ajatus?

Ei kyllä voi vaikuttaa enää tuossa vaiheessa.

Sitähän minäkin. Pelkkää reissuangstailua.

Lopputulema kuitenkin sama, huono yö.

Täällä on kyllä yksityisyys aika hutera käsite, aamuvessassa kissa tuijottaa kaula pitkänä pytyn selkänojalta tapahtumia. Suihkussa saa sentään käydä yksin ehkä kerran kahdessa viikossa, muuten on tuo yksi (kissa) kuikuilemassa lasin takana.

Ja lumiloskaa sataa lisää. Ihan tämmöstä en muista viimeiseen viiteen vuoteen olleen.

VR jo perunut junavuoroja. Oma kulkisi vielä.
Jaa-a. Koska matkakumppani kenen vuoksi ylipäätään päätin taipua junaan on perunut, taidankin vain ajella omalla autolla.
Pääseepähän sitten kotiinkin heti kun huvittaa.

Se että lunta on paljon ei haittaa, mutta se mikä haittaa on se auton putsaus kun sitä lunta tuiskuttaa joka suunnasta ja pyyhkäset autoa niin lumet lentää päälle.
Niin ja aurinko sais paistaa useammin. Miltähän se kesä oikein tuntukaan ja näytti:whistle:

Huomenta tännekin. Näköjään sataa vaihteeksi, alkaa kohta pihavalot peittymään.. Tulee varmaan taas tehokas päivä töissä, lumityöt hoidettu niin että kaikki kusee. Tää viikko ollaankin oltu mukana talkoissa pelastuspartiona. Katastrofi on vaan jo tapahtunut. No, kympillä saa kympin työn. Ensviikko olis talvilomaa, ihan jees.

Jessus sentään, taas piti näytellä keskaria työmatkalla. Tällä kertaa iso koira omistajalla vähän löysästi hihnassa ja kävi kunnolla räyhäämään mulle, tuskin nyt olis päälle asti käynyt. Verbaliikka ei toimi tämmösessä äkkihyökkäyksessä, mutta keskariin voi luottaa!

Ilmeisestikin vähän nyt huono ajankohta yrittää ajaa mun päälle/tukkia kulkuväylä asiaankuulumattomilla ajoneuvoilla/hyökätä kimppuun, en yhtään vastaa reaktioistani. Pahoittelut jo etukäteen.

Mä oon täällä yleensä viltti harteilla, kun ei oo asiakkaita, ei jaksa ihan koko aikaa palella. Nyt tuli irtopatteri toiseen työhuoneeseen ja siellä mulla onki ollut melkoiset saunabileet.

Back
Ylös Bottom