Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heh, joku elämäm koululainen loukkaantunut ja tehnyt valituksen, kun oon kysynyt tarvitseeko hänen iso vähän örisevä koira kuonokopan. Jeesus nyt ihmiset, pää pois sieltä perseestä.

Ihmiset on välillä aivan uskomattomia valitustensa kanssa.

1500 asukkaan paikkakunnalta ku on kotosin ja sielläkin vielä asunut 10 km päässä keskustasta, niin peräkyläasuminen sujuisi iha passelisti. Vaatisi sillo nohevan vastakappaleen, joka osaisi arkea ja taloa pyörittää. Jonneki korpeen varmaan menisinkin, jos ei tarvis miettiä yhteistä elämää.
On tämä kaupunkiasuminenkin jees, ainakin täällä Kuopiossa, ei oo liian iso paikka.

Minä tänään muuttamassa maalta (18-20km kaupunkiin) kuntaan jossa 10t asukasta. Mutta, kunhan nyt asetun, aion muuttaa takasin maalle. Menossa mm katsomaan taloa joka on 10km päässä kylän keskustasta, välissä pelkkää korpea. Susia, karhuja ja ilveksiä on, sekä hirviä. Minä viihdyn maalla enkä pidä ihmisistä. Riittää kun salille alle 15km (nyt +20km), kauppaan alle 30km ja töihin max 20min. En ikinä muuttaisi isoon kaupunkiin.

Edit. Lisäksi tykkään puulla lämmitellä takkaa ja saunaa :heart:

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005989072.html?ref=rss
Ravintolaketju kehotti syömään suruun Matti Nykäsen kuoleman johdosta – ”Todellinen rimanalitus meiltä”

Tässä kun katsoo mitä tahansa mediaa niin jokaisessa etusivulla pitkää juttua Matin kuolemasta. Iltapäivälehdet soittelee joka julkkiksen läpi, että ookkonna kuullu että Matti kuoli, kommentoi jotenkin. Ja sitte kaikkien kommentit lehtiin.

Että mitä eroa lehtien kuolemalla rahastamisella on ruokaketjun mainoksen kanssa?

Merkittäviä hahmoja kuollut tammi-helmikuussa melkoista tahtia. Ensin lähti vuoden aluksi Mikko Saarela (alkuaikojen Eppu Normaalin hovisanoittaja),
ja pelkästään viimeviikola lähti muusikko Harri Marstio, voimailulegenda Jani Murtomäki ja mäkikotka Matti Nykänen. Nyt lähti näyttelijä Ismo Kallio...
Sanokaa herkkikseksi, mutta itkettää.

Söin kalasoppoo ja ruisleipee! Ei pieretä. Olen surullinen. Tiedättekö kun luo koko minäkuvansa pieremisen ympärille ja sitten paukut loppuvat. Olo on tyhjä. Ehkä alan roinaamaan ja bodaamaan. Täytän tyhjiön lihaksilla ja testosteronilla!

Söin kalasoppoo ja ruisleipee! Ei pieretä. Olen surullinen. Tiedättekö kun luo koko minäkuvansa pieremisen ympärille ja sitten paukut loppuvat. Olo on tyhjä. Ehkä alan roinaamaan ja bodaamaan. Täytän tyhjiön lihaksilla ja testosteronilla!

Protip: mämmi. Johan pörisee taas.

Back
Ylös Bottom