Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitten ajaa kelinmukaisella varustuksella. Joillain tuntuu elämä sekoavan kun tupruttelee ’vähän’ lunta.Tuoretta lunta, ehkä 15cm. Auraamaton ramppi. Maavara vajaa 10cm.
Pitäskö lähettää lasku auraamisesta Destialle, vai mikä se on?
Tai sitten ajaa kelinmukaisella varustuksella. Joillain tuntuu elämä sekoavan kun tupruttelee ’vähän’ lunta.
Tästä ei puutu ku oma apuvirta tai ainaki kaapelit, ja extraextrana vinssi. Taljaki on kova sana.Lapio, tsek
Lihalaatikollinen valmiita klapeja, tsek
Kirves, tsek
Käsisaha, tsek
Lämmintä vaatetta, tsek
Sumpin tekovälineet, tsek
Itse sumppi, tsek
Ei siis haittaa vähän pahemminkaan jumiin jääminen.
Edit, on myös liinaa ainakin 30 m. Mutta sumppi nyt tärkein ennen työhön ryhtymistä.
Itseltä puuttuu toi kahvi, mutta akkustartteri kulkee mukana vähänkin pitemmällä matkalla. Ite sitä en oo reissussa tarttenu koskaan, mutta oisko kymmenkunta eri autoa sillä startattuTästä ei puutu ku oma apuvirta tai ainaki kaapelit, ja extraextrana vinssi. Taljaki on kova sana.
Vinssi ois kyllä kova.Vain elämää leima ja kuusi Emmaa. Luulen että hirveän moni ei tiennyt kuka pyhimys on ennen tuota ohjelmaa.
View: https://youtu.be/5LIeeu1G0jA
Mulla oli joskus Subaru Domingo ja sillä tuli leikittyä maastossa niin ostin jostain honkkarista 12V toimivan vinssin, ihan toimiva peli.Itseltä puuttuu toi kahvi, mutta akkustartteri kulkee mukana vähänkin pitemmällä matkalla. Ite sitä en oo reissussa tarttenu koskaan, mutta oisko kymmenkunta eri autoa sillä startattuVinssi ois kyllä kova.
Tänään sai taas pihaa aurailla. Alkaa ihmislapsi himiöimään kelkkaa kun tämmöstä talvea pitelee.Oli kyllä niin paska ajokeli, etten muista milloin viimeksi. 50 km pätkällä neljä autoa ojassa, itekin meinasin ajaan jonkun mummon perään. Ei vaan nähnyt mitään, kun edellä lunta pöllytti aura. Joku Audi taas meinas ajaa mun perään, mutta veti sitten vauhdilla ojaan...
Henk koht en kyllä tiedä vieläkään.Vain elämää leima ja kuusi Emmaa. Luulen että hirveän moni ei tiennyt kuka pyhimys on ennen tuota ohjelmaa.
kuka pyhimys on
Luulen että hirveän moni ei tiennyt kuka pyhimys on ennen tuota ohjelmaa.
Tuli sitten lottovoitto.
Mitä isännät ja leidit on mieltä että mihin tuo 2€ kannattaisi nyt sijoittaa, jotta saisin maksimaalisen hyödyn.