Ystävä hyvä, minä ymmärrän tämän mutta jos myyt puut pystyyn niin mettäfirma tilaa koneen sinne ja erotus on kutakuinkin sama kuin jos puut myydään tienlaidasta?Firma saa korvauksen työstä, metsänomistaja puusta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ystävä hyvä, minä ymmärrän tämän mutta jos myyt puut pystyyn niin mettäfirma tilaa koneen sinne ja erotus on kutakuinkin sama kuin jos puut myydään tienlaidasta?Firma saa korvauksen työstä, metsänomistaja puusta![]()
Kantohinta ja hankintahinta harvennuksella, siinä se on sauma.Ystävä hyvä, minä ymmärrän tämän mutta jos myyt puut pystyyn niin mettäfirma tilaa koneen sinne ja erotus on kutakuinkin sama kuin jos puut myydään tienlaidasta?
Siis mitä helvettiä? Mainita mistä jos mitään ei ollut. Valot päälle.Sitten kannattaa varmaan se mainita?
Itseäni vituttaa aivan suunnattomasti kun kaikki vouhottaa että rassea siellä ja rassea täällä turhanpäiten mutta itse näin tuossa sinun aiemmassa kommentissa vain sitä.
Näin.No ei. Kantohinnan ja hankintahinnan erostahan se oman koneen kannattavuus noin käytännössä tulee. Tai jää tulematta![]()
Esim. Liettuan itsemurhaluku on 30/100k ihmistä, Suomen on laskenut ja on 13/100k. Libanonin 4/100k ja Saudien 3/100k.@Xtreme laskeskelin siitä dokkarin lukemasta 100/vuosi Libanonissa = arabimaissa yhteensä vois olla tuhansia. Ehkäpä tuhat x1 voisi olla lähempänä? Aika häijy juttu anyway.

Libanonin 4/100k
Lähde kiitos. Omani oli WHO.Dokkarin ja aiemman artikkelin perusteella Libanonin kotiapulaisten itsemurhaluvut on 25-50/100k. (50-100/200k apulaista maassa). Ja tässä siis kyseessä ihmiset jotka todellakin haluaisivat pysyä hengissä ja tehdä työtä ja rahaa elämäntilanteessaan, eikä mitään henkisesti sulkeutuneita omaan huoneeseensa kotimaassaan jumittuneita peräkammarin mentaali tapauksia. Ulkoiset tekijät eli arabi-isäntien poikkeuksellinen julmuus mielestäni tuossa täytyy olla todella suuressa roolissa.
Jos sellaiset suuret ihmisoikeusvaltiot kuin Kenia ja Nepal joutuu kieltämään kansalaisten matkustamisen tekemään rahaa tuonne ihmisoikeuksien/kärsimysten perusteella, niin onhan silloin asiat todella pahasti pielessä.
Oisko ollut jotain 17-18 euroa...Näin.
Ja paljonko se ero on esim mäntykuitupuulla per m3
Miksi? Muistitko pestä käden hyvin? Hyi saatana
En.Jokos futeri on päässyt pois putkasta...
Mulla sama juttu, tosin muuttoja ei ole kuin kaksi ja toiseen nekin valmiiksi pakattu.Minä teen muuttopakkausta niin ajattelin vihdoin luopua alkoholeista jotka olen nyt kuljettanut mukana 4 muuttoa.. nyt riittääVälillä jo vienyt pulloja lahjaksikin. Mutta tällä alkon kulutuksella ne ei kulu pois ikinä. Ja aivan turha ajeluttaa niitä pitkin Suomea.