Pizza perjantai, en jaksa vain tilata vielä. Hetken voisin oikaista selkää vielä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painoitteko Kyöstiä kakkoseen myös Heikin veljen kanssa?Mää oon sanonu mustalle barbaarille käsipäivää ja painanu hommia kovalaisen heikin veljen kanssa kyösti kakkosen kämpillä.
Painoitteko Kyöstiä kakkoseen myös Heikin veljen kanssa?
Miksi? Muistitko pestä käden hyvin? Hyi saatanaMää oon sanonu mustalle barbaarille käsipäivää
Kun puhutaan mitä rasismi oikeasti on niin tuosta se ei ainakaan kaukana ole...Miksi? Muistitko pestä käden hyvin? Hyi saatana
Onko joku puhunut hänen ihonväristä tai uskonnosta mitään. Mitään tekemistä rasismin kanssa. Huumeista tuomittu rikollinen se on ja aina kannattaa pestä ne kädetKun puhutaan mitä rasismi oikeasti on niin tuosta se ei ainakaan kaukana ole...
Kun puhutaan mitä rasismi oikeasti on niin tuosta se ei ainakaan kaukana ole...

Voin joku kerta tehdä laskelmia kun on tarpeeksi tylsää.Kai joku on laskenut kuinka paljon pitäs olla mettää että kannattas olla oma moto, veikkaan että ei edes parituhatta hehtaaria riitä ja sitten pitäs olla sille kaveriksi vielä ajokone.
Sitten kannattaa varmaan se mainita?Onko joku puhunut hänen ihonväristä tai uskonnosta mitään. Mitään tekemistä rasismin kanssa. Huumeista tuomittu rikollinen se on ja aina kannattaa pestä ne kädet
Periaatteessahan arvon saa suoraan kun tietää kuinka paljon keskimäärin motourakoitsijat vetää vuodessa tavaraa nurin.Voin joku kerta tehdä laskelmia kun on tarpeeksi tylsää.
Mutta jos puhutaan oikeista metsäkoneista jolloin koneketju maksaa miljoonan, tuo jäsen Kuparikaton arvaus ei riitä lähimainkaan.
Sittenhän on näitä kaikenlaisia variaattorivetoisia vehkeitä, jolloin hankintahinta on huomattavasti pienempi ja vitutuksen määrä huomattavasti suurempi.
Tee ihmeessä ja kerro sitte millä arvoilla laskitVoin joku kerta tehdä laskelmia kun on tarpeeksi tylsää.
Mutta jos puhutaan oikeista metsäkoneista jolloin koneketju maksaa miljoonan, tuo jäsen Kuparikaton arvaus ei riitä lähimainkaan.
Sittenhän on näitä kaikenlaisia variaattorivetoisia vehkeitä, jolloin hankintahinta on huomattavasti pienempi ja vitutuksen määrä huomattavasti suurempi.
No ei. Kantohinnan ja hankintahinnan erostahan se oman koneen kannattavuus noin käytännössä tulee. Tai jää tulemattaPeriaatteessahan arvon saa suoraan kun tietää kuinka paljon keskimäärin motourakoitsijat vetää vuodessa tavaraa nurin.
Nyt ei oikein aukea Lääkäriliiton varatoiminnanjohtaja Hannu Halilan haastattelu Aamulehdessä:
Mitä tarkoittaa, että "Mitä enemmän lääkäreitä, sen kalliimpi terveydenhuolto? Lääkäri aiheuttaa aina toiminnallaan kustannuksia."
Tottakai se maksaa, jos työtä tehdään enemmän, mutta mit vit, eikö se olisi järkevää kouluttaa niitä henkilöitä joista on pula. Jos työtä pitää tehdä joka tapauksessa määrä x, niin mitä se siihen työn hintaan vaikuttaa, jos lääkäreitä on työttömänä määrä y. Toki, mun matikalla laskee palkkoja, koska markkinataloudessa elämme, mutta Halila on eri mieltä, pidetään vajetta ja kärvistellään jonoissa.
Sattana. Pitääkö sitä alkaa toimittajaksikin, kun kaikki kyseenalaistaminenkin pitää hoitaa itse.
Itse järkeilin sen niin että mahdollinen hyöty on sama kuin motofirmalla.No ei. Kantohinnan ja hankintahinnan erostahan se oman koneen kannattavuus noin käytännössä tulee. Tai jää tulematta![]()
Firma saa korvauksen työstä, metsänomistaja puustaItse järkeilin sen niin että mahdollinen hyöty on sama kuin motofirmalla.