Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, varmasti näitä ääritapauksia on
Mä olen edelleen sitä mieltä että noissa tissikuvissa saa olla hyvä kroppa ja kivat tissit mutta naama vois olla sellainen paistinpannulla kajautetun näköinen niin ei aiheuttas turhia paineita.

Lähetät ne kuvat itsellesi sähköpostin liitteenä.Kuntit hei, miten vitussä mä lisään instagramiin kuvia tietokoneelta??
Ei mitään enää, löysinkin ohjeet ja onhan sinällään helppo mutta kuitenkin ihan helvetin monimutkainen homma...Kuntit hei, miten vitussä mä lisään instagramiin kuvia tietokoneelta??
https://miiaylinen.fi/miten-lisaan-ja-poistan-kuvia-instagramista-tietokoneella/Lähetät ne kuvat itsellesi sähköpostin liitteenä.
Avaat kännykällä ko. sähköpostin.
Tallenna kuva kännykkään.
Avaa instagram ja lataa kuva kännykästä sinne.
Tuota en ole kokeillut. Ja jää itsellä käyttämättä edelleen, koska mulla on vielä eri systeemi kuvien ajastamiseen ja etukäteen valmisteluun jne., koska en jaksa päivittäin asiaa miettiä.

Mulla niin satunnaista toi ettei jaksa noita erillisiä ohjelmia vielä.Tuota en ole kokeillut. Ja jää itsellä käyttämättä edelleen, koska mulla on vielä eri systeemi kuvien ajastamiseen ja etukäteen valmisteluun jne., koska en jaksa päivittäin asiaa miettiä.![]()