Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20545200.gif

Oi että :)

Joo, varmasti näitä ääritapauksia on

Ei ne ole ääritapauksia kun niitä on tuhansia vuodessa. Tuo esimerkkisi oli ääritapaus.
Ja siis kaikilta jotka tonne menee noihin hommiin otetaan passi ja puhelin pois heti ensimmäisenä.
Ja tosiaan siis aikanaan Nepal kieltäny, Kenia kieltäny, ihan täysin orjahommaa.

Viimeksi muokattu:
Karvat tai ei, mut ei mitään hybridejä. Tuosta tulee just sellanen fiilis että sillä puhutaan ja sen on nähnyt moni. Usein se piiloviesti on omalle miehelle, kuitenkin vieraalle antasivat mielessään täysin sileetä.

Mä olen edelleen sitä mieltä että noissa tissikuvissa saa olla hyvä kroppa ja kivat tissit mutta naama vois olla sellainen paistinpannulla kajautetun näköinen niin ei aiheuttas turhia paineita.

Mä olen edelleen sitä mieltä että noissa tissikuvissa saa olla hyvä kroppa ja kivat tissit mutta naama vois olla sellainen paistinpannulla kajautetun näköinen niin ei aiheuttas turhia paineita.

Yritin ettiä tämmöstä, ei onnistu. Kaikki titulinsa nettiin giffiksi paljastaneet tytöt on vähemmän tai enemmän ok näköisiä naamasta. Tsori.

5-54.gif

Kuntit hei, miten vitussä mä lisään instagramiin kuvia tietokoneelta??
Lähetät ne kuvat itsellesi sähköpostin liitteenä.
Avaat kännykällä ko. sähköpostin.
Tallenna kuva kännykkään.
Avaa instagram ja lataa kuva kännykästä sinne.

Tuota en ole kokeillut. Ja jää itsellä käyttämättä edelleen, koska mulla on vielä eri systeemi kuvien ajastamiseen ja etukäteen valmisteluun jne., koska en jaksa päivittäin asiaa miettiä. :)
Mulla niin satunnaista toi ettei jaksa noita erillisiä ohjelmia vielä.
Yleensä kuvat onkin omalla luurilla mutta kun saa toisten ottamia kuvia niin ne yleensä tulee meilinä ja mulla on niin käpy käyttää sitä puhelimelta niin mieluummin etsii toisen vaihtoehdon.

Back
Ylös Bottom