Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Amatöörivirhe, puritte itse. Ihme, että meni siitä huolimatta ilmaiseksi. Yleensä niissä (ilmaisissa) on jotain vikaa. Tuollaiset pitää laittaa ehottomasti myyntiin, "100€, ostaja purkaa".Taas Tori.fi yllätti iloisesti! Purimme vanhan keittiön, aivan kamalassa kunnossa olevan, 2000-luvun alussa rakennetun, ysärityylisen höskän. Raavimme päätä että mitäs teemme näille kaikille tahmeille kaapeille, jotka nyt täyttivät koko olohuoneen. Ajokortittomana aika show olisi järkätä ne täältä kaatopaikalle, ja kallista toki. Mutta eikun ilmoitus toriin! Jo muutaman tunnin päästä tuli noutaja koko keittiölle, veipä vielä vanhan pakastimen ja jääkaapinkin mennessään bonuksena! Aivan mahtavaa! Ja ihan ilmaiseksi suostui ottamaan ne!![]()
Ja joutua vielä lähtemään töihin... prkle.Ei ole valkoisen miehen hommaa herätä viideltä. Ainakaan näin vanhan.
No minä sentäs sinne Nizzaan. Firman hommia, mutta ei työ-.Ja joutua vielä lähtemään töihin... prkle.
Ajattelit sitten ruveta vittuilemaan näin heti aamutuimaan?No minä sentäs sinne Nizzaan. Firman hommia, mutta ei työ-.
Ajattelin nukkua pidempään tänään ja kello soi vasta 4.30.Ei ole valkoisen miehen hommaa herätä viideltä. Ainakaan näin vanhan.
katso liitettä 152946
Meinasin kilahtaa kassatädille, ku kohteli kaltoin runebergintorttuja! Heitteli vaan menemää. Prkl, jos ois hillot ja kuorrutteet jääny pakkaukseen kiinni sen heittelyn takia.
Jumankauta jos joku niitä tolleen heittelisi niin kävisin jo kiinni. Noi Elosen on vielä niin kosteita, nam nam