- Liittynyt
- 30.4.2008
- Viestejä
- 37 489
Vanha kunnon toholämmitys.
Näyttää olevan parafiinit melko jäykkiä.
Näyttää olevan parafiinit melko jäykkiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olinmuute ihan varma että jätkä on vepastomiehiä.Kävin hakemassa Bilhelvetestä sellasen pyöreän lampaantaljan penkille. Vitutti palella ennenkuin penkinlämmitin pelastaa tilanteen![]()
Olinmuute ihan varma että jätkä on vepastomiehiä.
"Moottorissa oli 37,2 kW tuottanut PŽD-44MBU-lämmitin, joka valmistajan mukaan mahdollisti auton käynnistymisen -50 °C:n lämpötilassa"Olen, muttei se nahkapenkki oikein lämpene. Taitaa nimittäin olla edellinen omistaja vähän tinkinyt webaston koossa...
"Moottorissa oli 37,2 kW tuottanut PŽD-44MBU-lämmitin, joka valmistajan mukaan mahdollisti auton käynnistymisen -50 °C:n lämpötilassa"
Siperiassa missä minä olin, pakkanen semmosta -50. Tuntui tuulen kanssa -60-70. Siitä tunnin lentomatka sisämaahanpäin oli rehtiä -70 pakkasta.
Ei ollut käynnistymisien kanssa ongelmia. Tai emt koska ei taidettu autoja käynnistellä ollenkaan. Surruttivat päällä koko ajan.
Ollu varmaan voimansiirron hypoidit melko notkeita. Sinällään ihme että nuo vehkeet on ylipäätään liikkuneet mihinkään.Sodankylässä tammi-helmikuun vaihteessa 1999 (nykyisten pakkasennätysten aikaan) ei kans paljoa Protoja sammuteltu. Toista vuorokautta oli kuskin mukaan yksikin hörskyttänyt, jarruputket halki. Ei haitannut, kun vaihteistoöljyt oli niin jäykkiä että pysähtymiseen riitti kun polki kytkimen pohjaan![]()
On sullakin sitten kummia harrastuksia, no on sitä kai kummempaakin.Persettä myymässä privaatissa.
Venäjän vehkeissähän oli ihan vakiona öljypohjan alla paikka mihin sai laittaa hehkuvat hiilet, Suomalaiset teki oman version joka toimi kosanilla ja voisin uskoa että oli sama kapistus silloin noissa protoissakin?Sodankylässä tammi-helmikuun vaihteessa 1999 (nykyisten pakkasennätysten aikaan) ei kans paljoa Protoja sammuteltu. Toista vuorokautta oli kuskin mukaan yksikin hörskyttänyt, jarruputket halki. Ei haitannut, kun vaihteistoöljyt oli niin jäykkiä että pysähtymiseen riitti kun polki kytkimen pohjaan![]()
Tehty eilen.Tee futherille parit sämpylät
Painat sitä nappia jossa liekin kuva.Jännän äärellä. Pitää laittaa lavetti lämmitykseen.
Piti kääntää myös vipua, joka meinasi olla hieman jäykähkö tällä kelillä. Äänestä päätellen onnistuin tehtävässä.Painat sitä nappia jossa liekin kuva.
Tai tossa uudemmassa ohjaimessa lähtee tulille tuolla oikean yläkulman namiskalla myös.
![]()