Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arkipäivät alkaa tätä nykyä olemaan ihan mukavia, kun pääsee kotoa pois edes hetkeksi.

"Moottorissa oli 37,2 kW tuottanut PŽD-44MBU-lämmitin, joka valmistajan mukaan mahdollisti auton käynnistymisen -50 °C:n lämpötilassa"

Siperiassa missä minä olin, pakkanen semmosta -50. Tuntui tuulen kanssa -60-70. Siitä tunnin lentomatka sisämaahanpäin oli rehtiä -70 pakkasta.

Ei ollut käynnistymisien kanssa ongelmia. Tai emt koska ei taidettu autoja käynnistellä ollenkaan. Surruttivat päällä koko ajan.

Edit. Kuva

Liitteet

• 189FCB50-4796-40A7-A221-F284B5956753.webp
    189FCB50-4796-40A7-A221-F284B5956753.webp
    132,6 KB · Katsottu: 196
Viimeksi muokattu:
Siperiassa missä minä olin, pakkanen semmosta -50. Tuntui tuulen kanssa -60-70. Siitä tunnin lentomatka sisämaahanpäin oli rehtiä -70 pakkasta.

Ei ollut käynnistymisien kanssa ongelmia. Tai emt koska ei taidettu autoja käynnistellä ollenkaan. Surruttivat päällä koko ajan.

Sodankylässä tammi-helmikuun vaihteessa 1999 (nykyisten pakkasennätysten aikaan) ei kans paljoa Protoja sammuteltu. Toista vuorokautta oli kuskin mukaan yksikin hörskyttänyt, jarruputket halki. Ei haitannut, kun vaihteistoöljyt oli niin jäykkiä että pysähtymiseen riitti kun polki kytkimen pohjaan :LOL:

Sodankylässä tammi-helmikuun vaihteessa 1999 (nykyisten pakkasennätysten aikaan) ei kans paljoa Protoja sammuteltu. Toista vuorokautta oli kuskin mukaan yksikin hörskyttänyt, jarruputket halki. Ei haitannut, kun vaihteistoöljyt oli niin jäykkiä että pysähtymiseen riitti kun polki kytkimen pohjaan :LOL:
Ollu varmaan voimansiirron hypoidit melko notkeita. Sinällään ihme että nuo vehkeet on ylipäätään liikkuneet mihinkään.
Itse olin tuona samaisena ajankohtana telttailemassa Pahkajärvellä, tosin siellä ei ollut edes kylmää, leppoisa -34

Se on pakko olla halpaa ja hyvää ku dinodaurus tai mikälie hintasaurus sitä mainostaa...

Venäjän vehkeissähän oli ihan vakiona öljypohjan alla paikka mihin sai laittaa hehkuvat hiilet, Suomalaiset teki oman version joka toimi kosanilla ja voisin uskoa että oli sama kapistus silloin noissa protoissakin?

Back
Ylös Bottom