Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkoholisoitumassa.
Olen ryhdistäytynyt tämän osalta tässä viimeisenä opiskeluvuotena. Karaokekin sujuu, mutta paskasti.Hyvä, kuuluu ortopedikoulutuksen oppimäärään.
Minä tykkään aina näistä rakenteluvideoista.
Vaikka ei olekaan kakstahtisusuki.
Kenenkään ei pitänyt nähdä.@Kajsna ilta vaan jatkuu. Sain väliaikatietoja.
iltapäivä varhaiskeski-ikäisten miesten seurassa.![]()
Ai ettänsä, iltapäivä varhaiskeski-ikäisten miesten seurassa.
Mistähän sitä nyt kuntit repis sen salimotivaation? Kun teknisesti ottaen ainoa motiivi käydä on ulkonäkö ja lähinnä oman terveyden ylläpito.
Sama vika, olen koittanut saada motivaatiota lähtee ohjattuun jumppaan mutta ei jaksas, joskos kävis jatkamassa penkin tekoa illalla.Ai ettänsä, iltapäivä varhaiskeski-ikäisten miesten seurassa.
Mistähän sitä nyt kuntit repis sen salimotivaation? Kun teknisesti ottaen ainoa motiivi käydä on ulkonäkö ja lähinnä oman terveyden ylläpito.
Kyllä, tosin nää ei taida kvalifoitua nukeiksi vaan muoviukkeleiksi.Nukeilla leikkien?![]()
Kyllä, tosin nää ei taida kvalifoitua nukeiksi vaan muoviukkeleiksi.
E. Mutta kyllähän tuo My Little Pony keräily kans kiinnostaisi![]()

Vitut. Nyt voit @Invisus keskittyä lähinnä syömiseen. Figuja maalatessa arvatenkin hiukoo, eli kebabbia, pitsaa, sipsiä, karamelliä ja jäätelöä. Siitähän se jano tulee, eli kokiksella huuhdot alas.Tuleehan siitä treenistä nyt sentään välillä ees hyvä olo... Mitä jos houkuttelisit ittes takas kamppishommia kokeilemaan, kun niistä saat paljon isommat kiksit![]()
Siihen asti kun miehen uskaltaa päästää päälle, takaa yltää ja ratsastaessa pysyy päällä niin kaikki on jees?Vitut. Nyt voit @Invisus keskittyä lähinnä syömiseen. Figuja maalatessa arvatenkin hiukoo, eli kebabbia, pitsaa, sipsiä, karamelliä ja jäätelöä. Siitähän se jano tulee, eli kokiksella huuhdot alas.
Ei tartte enää reenailla, kun on jo luvattuna naimishommat ja kaikki.