Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vietä aikaa @Daiina ja hänen miehensä kanssa. Takuu varmasti ihanaa tekemistä ja aikaa.HEI kuntit. Antaja:työn, huusi mulle, että pitäis kytätä viikko Oulussa taas. Mitä vittua siellä iltasin? Pidempää päivää en tee. Ainakin Raksilan uimahalliin jos kakattaa.
Positiivista jos haetaan niin joka aamu pekonia.
![]()
KäsitöitäHEI kuntit. Antaja:työn, huusi mulle, että pitäis kytätä viikko Oulussa taas. Mitä vittua siellä iltasin?
Palsternakan "turvallisuustolppien" hankinta tuli maksamaan 4,4 miljoonaa euroa. Saa nähdä miten paljon noiden ylläpito tulee maksamaan...Pölliisi Dennis Palsternakka julkaisi dataa kuinka hyvin hänen ”turvallisuustolpat” ovat parantaneet tieturvallisuutta, arvauksia? No vittu ei yhtään, saman verran kolisee kehällä / loukkaantuneita / kuolleita. Mutta Denniksen mielestä homma menee eteenpäin. Vittu mikä Uuno. Nykyään se liikennevirta on kehällä sellaista pumppaavaa ja parasta on kun ihmiset painaa tolpan kohdalla jarrua ja vauhti tippuu 80 — 50 niin siinä sitten takana olevalle tulee vähän kiirus. Voisi ostaa sille aasinhatun turhasta työstä. Itse en ole sakkoja kehällä saanut joten siksi en valita, mutta ihan typerä jo ajatuksena nuo tolpat.
Kuuntelin tuon kesällä. LinkedInin mukaan ”kaikki” lukivat ko. kirjan keväällä/kesällä ja koska haluan jossain määrin pystyä ”ajan hermolla”, kuuntelin sen työmatkoilla.Siksi lukujonossa onkin Idiootit ympärilläni -kirja. Jos oppis tajuaan mikä osaa vaivaa.
Kestääkö persaus? Mitäs siellä mahtaa kaltaisellesi metropoliitille olla..illaksi ajelureissu Toijalaan.
Hyviä pointteja. Mitä pikaisesti pläräsin, niin huomasin myös, että kirja lokeroi ehkä turhan voimakkaasti. Eli ei sovi jokainen ihmisen ominaisuus välttämättä yhteen ja samaan väriin.Kuuntelin tuon kesällä. LinkedInin mukaan ”kaikki” lukivat ko. kirjan keväällä/kesällä ja koska haluan jossain määrin pystyä ”ajan hermolla”, kuuntelin sen työmatkoilla.
Onhan nuo värit liian helppo ja yksioikoinen viitekehys jakaa ihmiset persoonallisuustyyppeihin. Ja tietysti kirja ajaa lukijansa juuri tuohon: alkaa lokeroida itseä ja niitä ympärillä olevia ihmisiä.
Eniten siitä jäikin mieleen itseäni kuvaavat päävärit (ja miestä).
Kaikista heikoiten kirjasta jäi mieleen ne kohdat jotka olisi pitäneet jäädä mieleen parhaiten: eli kirjan näkemys siitä miten käsitellä kutakin persoonallisuustyyppiä. Vaikka kyökkipsykologiaa onkin, niin tunnistin joitakin toimivaksi jo havaitsemiani juttuja. Ja koska jotain tämmöistä kokemusta on, olisi mielenkiintoista testata ihan tarkoituksella eri toimintamalleja erilaisten ihmisten kanssa.
Hyviä pointteja. Mitä pikaisesti pläräsin, niin huomasin myös, että kirja lokeroi ehkä turhan voimakkaasti. Eli ei sovi jokainen ihmisen ominaisuus välttämättä yhteen ja samaan väriin.
Mutta eiköhän kirjassa ole juuri jotain hyviä pointteja, joita ei välttämättä ole itse oivaltanut. Osaan mielestäni toimia ihmisten kanssa suhteellisen hyvin intuitiolla, joten jännä nähdä mitä oivalluksia tulee.
Hej!
Munkkipäivä. Tänään joutuu itse ostaan. Huonoksi on mennyt.
Immeiset on tyhmiä, kuten Palsternakka konsanaan.
Siksi lukujonossa onkin Idiootit ympärilläni -kirja. Jos oppis tajuaan mikä osaa vaivaa.
Onhan nuo värit liian helppo ja yksioikoinen viitekehys jakaa ihmiset persoonallisuustyyppeihin. Ja tietysti kirja ajaa lukijansa juuri tuohon: alkaa lokeroida itseä ja niitä ympärillä olevia ihmisiä.