Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitäsköhä ostaa sukset.

Olen jopa vakavasti pari kertaa harkinnut, että voisi tehdä hyvää. Mulla toki on vain karvaita pettymyksiä koulun hiihdosta, siinä lensi homo habilis ojaan monesti, sukset vain sojotti kohti taivasta.

Joutuisin varmasti jonkun laturaivoajan kohteeksi jos menisin laduille. :cautious:

Sukset on hyvät.
Tässä tunnelmia viime talvelta:
2018-01-13 18.05.02.webp

Kyllähän siinä niin kävi, ettei tänäänkään ollut se joulunajan holiton päivä. Josko sunnuntaina sitten.

Mutta, olin tänään ahkera ja vaihdoin toiseen kiesiin etuiskarit, koiranluut ja iskarin yläpään laakerit. Loppuu kolinat saatana.
Paljonko kilsoja kiesissä?

Olen jopa vakavasti pari kertaa harkinnut, että voisi tehdä hyvää. Mulla toki on vain karvaita pettymyksiä koulun hiihdosta, siinä lensi homo habilis ojaan monesti, sukset vain sojotti kohti taivasta.

Joutuisin varmasti jonkun laturaivoajan kohteeksi jos menisin laduille. :cautious:
Mä oon ahkerasti hiihtäny kymmenen vuotta sitten. Sen jälkee aikas vähällä suksimiset, viime talvena 4km umpihangessa vapaansuksilla ja -monoilla.
Vakavissani olen jo hintoja katellu. Huono ku kisa-aikoina oppi kunnon välineisiin, niin ei taida kärsivällisyys riittää lankuilla hiihtämiseen.
Ehkä karvapohjasukset pertsaan ois nyt hyvä ratkasu. Voitelu ei kiinnosta yhtään.

Sukset on hyvät.
Tässä tunnelmia viime talvelta:
Ei huono! Mistä päin kuva?

Ei huono!
Kontiolahden ampumahiihtostadionilta. Piti käydä koittaan, kun muuten nähnyt vaan teeveestä.

Aika vähissä lopulta on omat hiihdot nykyään, kun pitää oikein lähteä erikseen suksiin. Nuoruudessa astu ovesta ulos ja pisti oven edessä sukset jalkaan. Siitä laski pihan mäestä pellolle, hiihti metsän poikki kilsan ja sit oltiinkin jo luistelubaanalla.

Pitää koittaa taas tulevana talvena suksia enemmän kun edellisenä. Mukavaa puuha se kyllä on. Siksi vapaata, että en jaksa sitä voitelurumbaa myöskään. Kuten myös, eli tottunut liian hyvään, joten puolivillainen voitelu ei saa kun suun mutrulle.

Kontiolahden ampumahiihtostadionilta. Piti käydä koittaan, kun muuten nähnyt vaan teeveestä.

Aika vähissä lopulta on omat hiihdot nykyään, kun pitää oikein lähteä erikseen suksiin. Nuoruudessa astu ovesta ulos ja pisti oven edessä sukset jalkaan. Siitä laski pihan mäestä pellolle, hiihti metsän poikki kilsan ja sit oltiinkin jo luistelubaanalla.

Pitää koittaa taas tulevana talvena suksia enemmän kun edellisenä. Mukavaa puuha se kyllä on. Siksi vapaata, että en jaksa sitä voitelurumbaa myöskään. Kuten myös, eli tottunut liian hyvään, joten puolivillainen voitelu ei saa kun suun mutrulle.
Toi oli mullakin ihan totisinta totta mutta hoidetuille hiihtoladuillekin oli vain kilsan verran, silti eka-tokaluokkalaisena kävin tekemässä lähimetsään umpihankeen omat ladut.
Tuokin riemu sitten loppui kun vaihtui koulu ja siellä oli opettajan hiihtohullu sekopää joka tappoi totaalisesti hiihtohalut, vieläkin tekisi mieli käydä polttamassa se ukkeli kotiinsa kun muistelee sitä vitutuksen määrää suksien kanssa.

Normi kulumista siis.

Finnladyn autoonhan on noilla kilometreillä vaihdettu takapenkki jo kahdesti.
Jep. Eka koiranluut vaihtoon -> ei ollut niissä vika tällä kertaa. Seuraava vaihtoehto oli iskarin yläpään laakerit ja samalla sitä vaihto iskarit tulevan varalle, vaikkei niissä mitään vikaa ollut, mutta kun kerran oli tolpat irti. Loppu kolinat, yläpään laakeri kulahtanut.

F:n tapauksessa takajousista puhumattakaan.

Back
Ylös Bottom