No jos vaikka vaan istutaan hiljaa pubissa oluella...eri pöydissä toki.Mitäs tehdään kun ei voi painaa tykkää nappia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos vaikka vaan istutaan hiljaa pubissa oluella...eri pöydissä toki.Mitäs tehdään kun ei voi painaa tykkää nappia?
Pitäs. Kävin eilen ostamassa Clas Ohlssonilta paristoja. Siinä kassoilla oli 700 gramman Hyvää Makumaasta -pussi 2,50e.pitäiskö ottaa sellanen karkiton tammikuu.
Pitäsköhä ostaa sukset.
Ford. Fix or repair daily.Negative. Kyseessä oli Mondeo.
Paljonko kilsoja kiesissä?Kyllähän siinä niin kävi, ettei tänäänkään ollut se joulunajan holiton päivä. Josko sunnuntaina sitten.
Mutta, olin tänään ahkera ja vaihdoin toiseen kiesiin etuiskarit, koiranluut ja iskarin yläpään laakerit. Loppuu kolinat saatana.
Mä oon ahkerasti hiihtäny kymmenen vuotta sitten. Sen jälkee aikas vähällä suksimiset, viime talvena 4km umpihangessa vapaansuksilla ja -monoilla.Olen jopa vakavasti pari kertaa harkinnut, että voisi tehdä hyvää. Mulla toki on vain karvaita pettymyksiä koulun hiihdosta, siinä lensi homo habilis ojaan monesti, sukset vain sojotti kohti taivasta.
Joutuisin varmasti jonkun laturaivoajan kohteeksi jos menisin laduille.![]()
Ei huono! Mistä päin kuva?Sukset on hyvät.
Tässä tunnelmia viime talvelta:
Tossa koirankuljetuslaitteessa on karvan päälle 200tkm. Eli just sisäänajettuPaljonko kilsoja kiesissä?
Kontiolahden ampumahiihtostadionilta. Piti käydä koittaan, kun muuten nähnyt vaan teeveestä.Ei huono!
Normi kulumista siis.Tossa koirankuljetuslaitteessa on karvan päälle 200tkm. Eli just sisäänajettu
Toi oli mullakin ihan totisinta totta mutta hoidetuille hiihtoladuillekin oli vain kilsan verran, silti eka-tokaluokkalaisena kävin tekemässä lähimetsään umpihankeen omat ladut.Kontiolahden ampumahiihtostadionilta. Piti käydä koittaan, kun muuten nähnyt vaan teeveestä.
Aika vähissä lopulta on omat hiihdot nykyään, kun pitää oikein lähteä erikseen suksiin. Nuoruudessa astu ovesta ulos ja pisti oven edessä sukset jalkaan. Siitä laski pihan mäestä pellolle, hiihti metsän poikki kilsan ja sit oltiinkin jo luistelubaanalla.
Pitää koittaa taas tulevana talvena suksia enemmän kun edellisenä. Mukavaa puuha se kyllä on. Siksi vapaata, että en jaksa sitä voitelurumbaa myöskään. Kuten myös, eli tottunut liian hyvään, joten puolivillainen voitelu ei saa kun suun mutrulle.
Jep. Eka koiranluut vaihtoon -> ei ollut niissä vika tällä kertaa. Seuraava vaihtoehto oli iskarin yläpään laakerit ja samalla sitä vaihto iskarit tulevan varalle, vaikkei niissä mitään vikaa ollut, mutta kun kerran oli tolpat irti. Loppu kolinat, yläpään laakeri kulahtanut.Normi kulumista siis.
Finnladyn autoonhan on noilla kilometreillä vaihdettu takapenkki jo kahdesti.