+2 kg @ pyhät.
Samat +2 kg mahassa pömpöttää
+3kg
Amatöörit. Reilut +5kg, helposti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+2 kg @ pyhät.
Samat +2 kg mahassa pömpöttää
+3kg
Jaa kohta taas turbo huutaa?Kävin salilla. Tein penkkiä
Autossa kyllä.Jaa kohta taas turbo huutaa?
Ongelma: Eurojaskan voitto tai mikään rahamäärä ei tule koskaan olemaan tarpeeksi, eikä se tule kestämään juurikin hetkeä kauempaa, jos sillä halutaan vain perseillä ja kohottaa kuviteltua statusta.Ei riitä päiväraha nykyiseen elämäntyyliin. Eurojaska rahalla sais ainakin hetken perseillä nykyistäkin isommin.
Amatöörit. Reilut +5kg, helposti.
20 kiloa pitäs ottaa ennen kesää pois. Jotenkin ei vaan kiinnostais.Olen tyytyväinen jos saan tuo 3kg pois ennen kesää. Tai ikinä.
20 kiloa pitäs ottaa ennen kesää pois. Jotenkin ei vaan kiinnostais.
Juuri näin.Ongelma: Eurojaskan voitto tai mikään rahamäärä ei tule koskaan olemaan tarpeeksi, eikä se tule kestämään juurikin hetkeä kauempaa, jos sillä halutaan vain perseillä ja kohottaa kuviteltua statusta.
Protips:
Älä kasvata kiinteitä kuluja tuloihin nähden niin isoiksi, ettet pysty tekemään nopeita (tai isoja) ratkaisuja.
Älä kasvata kiinteitä kuluja tuloihin nähden niin isoiksi, että tulojen romahdus tarkoittaa automaattisesti isoja muutoksia, pahimmassa tapauksessa koko perheelle (kodin vaihto jne.).
Mulla se taitaa olla joulujuoma11h yöunet. Kylläpä jouluruoka väsyttää ihan eri tavalla.
amatöörimäinen erhe olla Joulun jälkn. vapaalla
Minä jo #työajalla ennen aamukahvetta
Mein GottTämmöisessä olisi tilaa kaikille meille! @Heatseeker
Makuuhuoneesta voisi tehdä vaikka.. vaikka... ison asekaapin jos ei muuta. Jos johonkin nurkkaan mahtuisi minun retkeilykamatkin. Siististi.
![]()
Kyllä.amatöörimäinen erhe olla Joulun jälkn. vapaalla
Minä jo #työajalla ennen aamukahvetta
Kas kas, hs taas ainoana mediana antaa lukijoiden kommentoida tuota aattona tapahtunutta lapsen murhaa.
Jännä homma
Ei ole siis koneinsinöörin tekosia tällä kertaa.
On se.