Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina välillä ajattelee peilikuvan nähdessään, että ei muka näytä vielä ihan ikälopulta, mutta kun tänäänkin vilkaisin äidin luona joulusapuskoilla poiketessa valokuvakansiota, jossa oli jokunen kuva minusta parikymppisenä, niin onhan se aina melkoinen reality check siitä, mitä aika itse kullekin oikeasti tekee.
Tämä on niin totta eli olen muuttunut ihan helvetin paljon komeemmaks vuosien myötä(y).

Mä voisin kyllä ihan hyvin jäädä halimaan kissaa sänkyyn, mutta kai se on pakko yrittää jotain järkevää puuhata. Onneks huomenna taas viikonloppu, tarvii lomasta lomaa.

Alkaa vähän mökkihöperyyttä olemaan ilmassa. Mielellään olis töihinkin menny, mutta hankitaan nyt painehaavoja sohvalla.

klo 10.15 ja ehtinyt jo yhdet päikkärit nukkumaan:sneaky:..kyllä tää viikon "loma" kerran puoleen vuoteen turmelee ja pahasti. Ainiin +5kg joulun kunniaksi ja ei ainuttakaan treeniä viikkoon. Mutta kyllähän tää tuntuu niin hyvälle, että vois loppuelämän vetää tällä tyylillä, vain päävoitto eurojacpotista puuttuu.

Kylläpäs nukutti, kyllä sitä jotain aktiviteettia täytyy kehitellä mökkihöperyys alkaa iskemään.

Mää voisin ehkä ne torkut ottaa, melko hyvin tuli viimeyö pyöriskeltyä kuumeen vilujen ja kuumeen laskun hikien kanssa. :sleep:

Back
Ylös Bottom