Mulla on pelkkää Makitaa. Vitun hyviä. Akkuja menny jokunen, ja yhden 18V ruuvinvääntimen oon saanu poltettua. Toimii se vieläkin jotenkuten. Viime kesänä ostin toisen kun sai edullisesti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äkkiseltään olettaisin vahvasti, että joko aukeaa tai sitten katkeaa, mutta ei ainakaan jumi paikallaan.
Tuli tuosta mieleen tapaus kesätyömaalta muinaisuudessa, jossa nosturin telissä piirustuksen mukaan piti olla kuumasinkittyjä M24 8.8-ruuveja, mutta puolalaiset kusipäät olivat käyttäneet sähkösinkittyjä 4.6-ruuveja. Ne piti sitten vaihtaa oikeisiin paikan päällä, mutta yksikään ei inahtanut aukipäin edes ns. vitun isolla paineilmapyssyllä. Oli ruuvityypin lisäksi myös momentti oikeaoppinen. Käsipelillä, reilun parin metrin putken avulla sitten alkoi tapahtumaan. En tajua, kuinka se patarauta edes kesti momentin jolla ne oli vedetty kiinni.
Miksei ole venäläisiä akkuvehkeitä??
Miksei ole venäläisiä akkuvehkeitä??
Mitä vattua, 8.8 on halvinta peruskamaa Suomessa ja kun mennään esim. 11 lujuuksiin niin puhutaan jo melkoisesta laatukamasta jota käytetään aivan erikoishommissa.Äkkiseltään olettaisin vahvasti, että joko aukeaa tai sitten katkeaa, mutta ei ainakaan jumi paikallaan.
Tuli tuosta mieleen tapaus kesätyömaalta muinaisuudessa, jossa nosturin telissä piirustuksen mukaan piti olla kuumasinkittyjä M24 8.8-ruuveja, mutta puolalaiset kusipäät olivat käyttäneet sähkösinkittyjä 4.6-ruuveja. Ne piti sitten vaihtaa oikeisiin paikan päällä, mutta yksikään ei inahtanut aukipäin edes ns. vitun isolla paineilmapyssyllä. Oli ruuvityypin lisäksi myös momentti oikeaoppinen. Käsipelillä, reilun parin metrin putken avulla sitten alkoi tapahtumaan. En tajua, kuinka se patarauta edes kesti momentin jolla ne oli vedetty kiinni.
Ne on kyllä ruuveja jos ollaan ihan tarkkojaPultti
Ne on kyllä ruuveja jos ollaan ihan tarkkoja
Meinaakko tätä?Mulle jäänyt mieleen kun joku joskus laittoi virallista taulukkoa pulteista, ruuveista ja muttereista![]()
Joo tästä asiasta on keskusteltu ennenkinMulle jäänyt mieleen kun joku joskus laittoi virallista taulukkoa pulteista, ruuveista ja muttereista![]()
Pultti
Jäänyt mieleen ihan alkuajoilta pakkiksella kun koitin miettiä miten vitussa tää liittyy punttitouhuihin.Joo tästä asiasta on keskusteltu ennenkin![]()
Miksi?Sydän kurkussa saa seurata, kun suvun nuorin ja vanhin heittää painia matolla jätti pehmolelun kanssa.
Tästä väännettiin jo aikaisemmin ja olen nyt jo yli vuoden odottanut "pultille" terminä jotain muuta, validia lähdettä kuin sinun henkilökohtainen pakkomielteesi siihen.
https://pakkotoisto.com/threads/vituttaa-niin-ankarasti.20381/page-3045#post-5318395
Tästä väännettiin jo aikaisemmin ja olen nyt jo yli vuoden odottanut "pultille" terminä jotain muuta, validia lähdettä kuin sinun henkilökohtainen pakkomielteesi siihen.
https://pakkotoisto.com/threads/vituttaa-niin-ankarasti.20381/page-3045#post-5318395
Se on vielä parempiOot joku inssi.
Oot joku inssi.