Suosittelen #työajallaPalkitsevaa, kun saa istua pitkän päivän päätteeksi rauhassa vessassa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen #työajallaPalkitsevaa, kun saa istua pitkän päivän päätteeksi rauhassa vessassa![]()
joo, pomon piikkiin paskominen o aina luksusta... ee sitä aamupaskaa viitti kotona tehä ja aina lähtiessä pittee punnata viimetöikseen.Suosittelen #työajalla
Ja paljos näille tuli hintaa....Taikinavaiheessa tuntui, että meniköhän vähän liiasti pomeranssia, kun se maistui aika voimakkaasti. Valmiista piparista sen sijaan ei nyt enää puske samalla tavalla läpi, joten sanoisin, että ihan oli onnistunut kokeilu!
Mä päädyin omatekoiseen taikinaan, koska gluteeniton maksaa niin hitosti (=6 euroa) pakastealtaassa. Ajattelin sitten lähes samalla vaivalla vääntää itse. Voisi ehkä tehdä vielä toisen erän ja laittaa siihen vähän bourbonvaniljaa mukaan.
Keppi ja porkkana kulkee aina käsi kädessä. Sen minkä karhu antaa, sen karhu ottaa.
https://www.is.fi/autot/art-2000005941684.html
Suatana, aamulla tullu esimieheltä viesti, että tulla niin aikaisin töihin ku vaa pääset, tässä puolen tunnin aamuvalmisteluilla yrittää kohta lähtä paahtamaan töitä kohden. Haluaisin yleensä juoda aamuteeni rauhassa. :D
Näin minä tekisin.Juot ja sanot ettet päässyt aikasemmin.