Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään leivon pipareita! Tein ensimmäistä kertaa ikinä itse sen taikinan, katsotaan...
Nyt tarvii myöntää, että en oo ikinä tehnyt piparitaikinaa itse. Vuonna 2019 voisin suorittaa saman tempun, eli tehdä itse taikinan.

Miltä maistuu itse tehtynä?

Ja toisinpäin, mulla vetelee kyllä sykkeet tapissa kovissa mave- ja kyykkysarjoissa, mutta mä vedänkin aika kovaa siellä. Säbämiesten punttireenit nyt tiedetään :ROFLMAO:
Mutta ihan tosissaan, jos ei raskaissa moninivelliikkeissä sykkeet nouse kunnolla, vedetään kyllä melkosta mummutreeniä.

...jep. Olenkin jo 48- vuotias. Enkä maveta.

Minä olen kerran tehnyt piparitaikinaa, 13-vuotiaana kotitaloustunnilla. :ROFLMAO:
Joulun alla jaettiin nakkeja ja minulle jäi piparitaikinan tekeminen kaikkien kahdeksan 7-luokan tarpeisiin.
Toki tuosta on 22 vuotta aikaa mutta tekemäni piparitaikinan määrän huomioon ottaen kokemukseni aiheesta on ihan pro-tasolla. :barefoot:

Mietin kans, että oonkohan tehnyt joskus jossain kotitaloustunnilla, mutta en usko.

Joten pitää kyllä koittaa joskua.

Jos tekee yhdelle vuosiluokalle taikinan, niin on sitä nyt muutama kilo pitänyt olla. :ROFLMAO:

Niin minäkin, miten joku haluaa olla yksinhuoltaja? Se olis helvetin raskasta. Moni pysyy lapsen takia paskassa suhteessa, ymmärrän, eihän sitä kukaan jaksa yksin hoitaa.

sama juttu itellä... ok, se lähti ittestään muualle heilummaan mutta oli häröö koittaa surffaa pakkotoistoo kun podcast rullaa vieresä...

mie oon virallisesti hyvin kuuma nainen, koska eilen olin 39 astetta illalla ja aamulla 38... miun normaali lämpö on tavan ihmistä reilusti
alhaisempi, niin lekuri hyvin kiteytti hoitajalle joka kysyi että onko asiakkaalla lämpimät sormet. että "onhan ne varmasti, kun on lähes 40 astetta lämpöä"...
sain pienen apteekin verran erinäisiä lääkkeitä ja pääsin käymään keuhkokuvissa yms... kun lähtee aamulla ja on illalla kotona, niin on siinä tutkittu huolella
ja muutama resepti ollut kun apteekkireissu ottaa ooooman aikansa. Jos olo tästä vihdoin paranisi.

Hyi vttu.

Joka kerta, kun alan selailla uutisia alkaa jossain vaiheessa kuvottaa/raivostuttaa/itkettää/kaikki edellä mainitut.
Ihmiset ovat niin sairaita.

Tänään: Selasin mtvuutiset.fi -sivua alas, jos jotakuta kiinnostaa.

Joskus ajattelin, että pitäisi olla kiinnostunut ja tiedostaa maailman menoa.
Ei minun kyllä taida tarvita.
Ihmiset ovat sairaita ja se asia ei muutu, vaikka siitä kuinka lukisin.

Back
Ylös Bottom