Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Asiaa!

Mulla olis antaa sulle ilmainen vitsi, jonka voit kertoa siellä paikallisille:

Why women's fart comes always carefully?
- It comes behind the triangle?

Saattaa kyllä olla, että kuullostaa paremmalta suomeksi:

Miksi naisen pieru tulee aina varovaisesti?
- Koska tulee kolmion takaa.

slum-area.jpg

Hotelli oikealla alareunassa oleva valkoseinäinen talo?

Täällä satanut lisää lunta, pakkasta sopivasti. Lomakin alkaa muutaman päivän päästä.

Aloita sillä, että sanot että jouluksi oltava valmista! Että ei haittaa, vaikka remppaukko tulee vielä viikonloppuna ja vaikka aattona tekeen, että te ette ole kotona, mutta valmista on oltava.

Varmasti saatte mukavan startin hommiin.
Firman remppapolitiikka on tehdä kuulemma valmista 1-2 päivässä! Oon itse luennolla ja mies kotona porrasteknikon kanssa joten en tiedä mitä siellä nyt tapahtuu, mutta odotan silti kauhulla että kohta tulee viesti että "tälle paskalle ei voi mitään, parempi vain heittää käsikranaatti portaikkoon ja paeta".

Firman remppapolitiikka on tehdä kuulemma valmista 1-2 päivässä! Oon itse luennolla ja mies kotona porrasteknikon kanssa joten en tiedä mitä siellä nyt tapahtuu, mutta odotan silti kauhulla että kohta tulee viesti että "tälle paskalle ei voi mitään, parempi vain heittää käsikranaatti portaikkoon ja paeta".

Todennäköisesti liioittelevat ja ottavat rahat pois. Mua ei suinkaan rakennusalan yrittäjänä alkanut asiakkaat nyppimään, vaan muut yrittäjät. En edes viitsi kertoa miten häikäilemättömästi siellä viilataan linssiin, mut moraali on melko vieras käsite.

Todennäköisesti liioittelevat ja ottavat rahat pois. Mua ei suinkaan rakennusalan yrittäjänä alkanut asiakkaat nyppimään, vaan muut yrittäjät. En edes viitsi kertoa miten häikäilemättömästi siellä viilataan linssiin, mut moraali on melko vieras käsite.
No rahat toki ottavat, se on selvä se. Mutta ainakin netin asiakaskokemusten perusteella tosiaan tekevät valmista 1-2 päivässä. Toisaalta heidän tekemänsä rempat ovat sellaisia, että kyllä varmasti on täysin realistista tehdä homma päivässä.

Yrittäjänä yrittäjien seassa on ihan helvettiä, säälittävää. Palkansaajana on ihan parasta kun tietää ton yrittäjä touhun, osaa vetää oikeista naruista et sattuu niin vitusti. Sit kun on vielä nykyään liitto takana niin voi sikailla ihan miten lystää:LOL: kunhan tekee hommansa hyvin.

Jep, tiedän kun näen samaa. Esimerkkinä nämä valtakunnalliset putkifirmat, jotka mainostaa putkiremontteja näyttävästi ja valmista juuri muutamassa päivässä.

Jokaista yhdistää todelliset ryöstöhinnat. Parhain mitä olen kuullut on, että 22 000 eurolla omakotitaloon uudet käyttövedet. Asiakkaana vanhus, ovelta ovelle myynnillä oli jo remonti teettänyt, mutta todellisuus oli, että homman olisi tehnyt alta 3000 euron töineen ja tarvikkeineen.

Rakennusalalla putkifirmoista remppafirmoihin näitä jokista isoa toimijaa yhdistää sama asia. Lestadiolaisuus.

Tästä syystä en ihan hirveästi välitä kyseisestä heimosta.

Toi on kamalinta että tätä kohdistetaan vanhuksiin, oksettaa. Ei välttämättä tarvita mitään remonttia, mut myydään vaan.

Näitä nuoria kauppiata eksyy välillä tohon oven taa kauppaamaan ikkunaa kattoa ja vesijohtoa. Tekis mieli vedellä pitkin korvia. Tulevat vaikka näkevät ettei varmasti tarvi tehä mitään, mut jos siinä asuis joku vanhus.

120 neliöisen rintsikan kattoja myydään jopa 2-30 000e, materiaalit pari tonnia, jätteen hävitys 500, työtä 2 mieheltä 3päivää. Missä moraali?

No on niillä varmaan varaa satsata siihen kalustoon ja tehdä homma päivässä, eihän noilla hinnoilla kehtaa naamaansa kauemmin näyttääkkään.

Back
Ylös Bottom