Mikä on tohtorin kohde?
Goa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on tohtorin kohde?
Mies haistoi omia sukkiaan – sai keuhkoihinsa hankalan infektion
Firman remppapolitiikka on tehdä kuulemma valmista 1-2 päivässä! Oon itse luennolla ja mies kotona porrasteknikon kanssa joten en tiedä mitä siellä nyt tapahtuu, mutta odotan silti kauhulla että kohta tulee viesti että "tälle paskalle ei voi mitään, parempi vain heittää käsikranaatti portaikkoon ja paeta".Aloita sillä, että sanot että jouluksi oltava valmista! Että ei haittaa, vaikka remppaukko tulee vielä viikonloppuna ja vaikka aattona tekeen, että te ette ole kotona, mutta valmista on oltava.
Varmasti saatte mukavan startin hommiin.
Firman remppapolitiikka on tehdä kuulemma valmista 1-2 päivässä! Oon itse luennolla ja mies kotona porrasteknikon kanssa joten en tiedä mitä siellä nyt tapahtuu, mutta odotan silti kauhulla että kohta tulee viesti että "tälle paskalle ei voi mitään, parempi vain heittää käsikranaatti portaikkoon ja paeta".
No rahat toki ottavat, se on selvä se. Mutta ainakin netin asiakaskokemusten perusteella tosiaan tekevät valmista 1-2 päivässä. Toisaalta heidän tekemänsä rempat ovat sellaisia, että kyllä varmasti on täysin realistista tehdä homma päivässä.Todennäköisesti liioittelevat ja ottavat rahat pois. Mua ei suinkaan rakennusalan yrittäjänä alkanut asiakkaat nyppimään, vaan muut yrittäjät. En edes viitsi kertoa miten häikäilemättömästi siellä viilataan linssiin, mut moraali on melko vieras käsite.
Jep, tiedän kun näen samaa. Esimerkkinä nämä valtakunnalliset putkifirmat, jotka mainostaa putkiremontteja näyttävästi ja valmista juuri muutamassa päivässä.Todennäköisesti liioittelevat ja ottavat rahat pois. Mua ei suinkaan rakennusalan yrittäjänä alkanut asiakkaat nyppimään, vaan muut yrittäjät. En edes viitsi kertoa miten häikäilemättömästi siellä viilataan linssiin, mut moraali on melko vieras käsite.
Sit kun on vielä nykyään liitto takana niin voi sikailla ihan miten lystääkunhan tekee hommansa hyvin.
No kommunistikissa. Pakkohan sen on olla.Hauska.
120 neliöisen rintsikan kattoja myydään jopa 2-30 000e, materiaalit pari tonnia, jätteen hävitys 500, työtä 2 mieheltä 3päivää. Missä moraali?