Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Menikö tupa kaupaksi?
antura vuotaa solkenaan verta
Vuodessa on 50 viikkoa aikaa kaiken maailman dieeteille ja n. 2, joiden aikana voi kokonaisuuteen juurikaan vaikuttamatta ja kenenkään kummaksumatta syödä kaikkea hyvää, liikaa ja vähän vielä lisää.
Dieetti alkamaan juuri tähän saumaan?
Tuossa on pakko olla takana jokin bulletproof mindset conrol and superiority -ajatus, että kun alku on paskaa niin loppuajat vain luistellaan myötätuulessa ja ollaan jo askeleen edellä tammikuun aloittajia.
Syöt vaan vähemmän. Lupaan, että muuta ei tarvi tehdä.
Pian kans alkaa itellä.
Minä jatkan suklaadiettiä vielä muutaman viikon. Tavoitteena siis syödä mahdollisimman paljon suklaata. Kerrankin joku dietti, jossa onnistun saamaan näkyviä tuloksia. Tämmöinen edistyminen nostaa itsetuntoa ja sitten voi kokeilla jotain kevyempää dieetiä, kun on onnistumisen kokemus taustalla ja uskoa itseen![]()

Haluatko Uskoa itseesi![]()
Toivo ja Voitto voisivat olla myös ihan jepajee.
Ja Jorma.
Noniin, hyvä Irma. Oot siis jo voiton puolella!Khehe.. Mun ruokavalio on täs viimesen vuoden aikana koostunu lähinnä mäkkisafkasta, ranskiksista ja nakeista, makaronilaatikosta, suklaasta, pullasta ja sipseistä. Lupaan syödä niitä vähemmän.![]()
painonpudotuksen saldona +5kg
Ei ne dieetin syyt oo aina se pelkkä laihduttaminen.
Raahasin itseni viimein Gogolle. Olin läski makkarankuoritrikoissani. Jaksoin vetää kolme leukaa. Kyykätessä jaloissa alkoi tuntua ikävällä tavalla hassulta. Poistuin masentuneena.
Ei, vaan että näyttää paremmalta älästi.
Minä aloitan tämän ensi perjantai-iltana! Koska kuluneet 50 viikkoa olen keskittänyt herkuttelut viikonloppuihin ja erikoistapahtumiin, aion syödä erityisesti suklaata pitkin päivää aamusta iltaan. Tavoitteena on syödä suklaata (ja muita hiilari+rasvapitoisia herkkuja) niin paljon, että tietää syöneensä ja vuoden vaihteen tienoilla alkaa jo tehdä mieli palata salaattilounaisiin ym. Haasteeksi voi muodostua riitävän suolan saanti mutta ajattelin varautua siihen puoleen hankkimalla kotiin paljon karjalanpiirakoita, mahdollisesti myös erilaisia juustoja ja kylmäsavulohta.Minä jatkan suklaadiettiä vielä muutaman viikon. Tavoitteena siis syödä mahdollisimman paljon suklaata. Kerrankin joku dietti, jossa onnistun saamaan näkyviä tuloksia. Tämmöinen edistyminen nostaa itsetuntoa ja sitten voi kokeilla jotain kevyempää dieetiä, kun on onnistumisen kokemus taustalla ja uskoa itseen![]()