Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itsellä on ruokavalio kyllä aika clean aina ilman sen kummempaa yrittämistä, mutta tuo juomapuoli, jolla en tarkoita sokerilimuja lisää niitä kaloreita. Mutta ne on hyviä; iloa, riemua ja kirvesmurhia aiheuttavia kaloreita.

Miks james bondilla ei oo ikinä palkkapäivä? Ei kai se ilmaseks oo aina töissä. Ihan sama kaikissa leffoissa, ei kukaan kiroo ottomaatilla, et vittuku ei oo tullu.

sitäpaitsi kun #polkupyörällä #terveydeksi niin kalorioita kuluu siirtymillä

tänään:kin tulee yhteensä 21km ulkoilua polkupyörällä

Tämän päivän iltaruoka oli kuusi kananmunaa.

Ennen peliä päätin kuitenkin ottaa hörpyn moonshineä aina kun Tappara tekee maalin.

Vuodessa on 50 viikkoa aikaa kaiken maailman dieeteille ja n. 2, joiden aikana voi kokonaisuuteen juurikaan vaikuttamatta ja kenenkään kummaksumatta syödä kaikkea hyvää, liikaa ja vähän vielä lisää.

Dieetti alkamaan juuri tähän saumaan?
Tuossa on pakko olla takana jokin bulletproof mindset conrol and superiority -ajatus, että kun alku on paskaa niin loppuajat vain luistellaan myötätuulessa ja ollaan jo askeleen edellä tammikuun aloittajia.

Alotan ku tuntuu siltä, että nyt oon siihen valmis. Jouluruokaa syön vaan aattona ja sen jälkeen ainoastaan, jos on ihan pakko. Suklaata oon syönyt nyt sen 50 viikkoa niin en koe menettäväni siinäkään mitään.
En mä kilpaile kenenkää kanssa, joten se mitä tammikuun aloittajat tekee niin ei oikeastaan vaikuta tähän millään tavalla.

Ei ne dieetin syyt oo aina se pelkkä laihduttaminen.

Syöt vaan vähemmän. Lupaan, että muuta ei tarvi tehdä.

Pian kans alkaa itellä.

Khehe.. Mun ruokavalio on täs viimesen vuoden aikana koostunu lähinnä mäkkisafkasta, ranskiksista ja nakeista, makaronilaatikosta, suklaasta, pullasta ja sipseistä. Lupaan syödä niitä vähemmän.:ROFLMAO:

Minä jatkan suklaadiettiä vielä muutaman viikon. Tavoitteena siis syödä mahdollisimman paljon suklaata. Kerrankin joku dietti, jossa onnistun saamaan näkyviä tuloksia. Tämmöinen edistyminen nostaa itsetuntoa ja sitten voi kokeilla jotain kevyempää dieetiä, kun on onnistumisen kokemus taustalla ja uskoa itseen (y)

Minä jatkan suklaadiettiä vielä muutaman viikon. Tavoitteena siis syödä mahdollisimman paljon suklaata. Kerrankin joku dietti, jossa onnistun saamaan näkyviä tuloksia. Tämmöinen edistyminen nostaa itsetuntoa ja sitten voi kokeilla jotain kevyempää dieetiä, kun on onnistumisen kokemus taustalla ja uskoa itseen (y)

Haluatko Uskoa itseesi:hyper:

Minä aloitan tämän ensi perjantai-iltana! Koska kuluneet 50 viikkoa olen keskittänyt herkuttelut viikonloppuihin ja erikoistapahtumiin, aion syödä erityisesti suklaata pitkin päivää aamusta iltaan. Tavoitteena on syödä suklaata (ja muita hiilari+rasvapitoisia herkkuja) niin paljon, että tietää syöneensä ja vuoden vaihteen tienoilla alkaa jo tehdä mieli palata salaattilounaisiin ym. Haasteeksi voi muodostua riitävän suolan saanti mutta ajattelin varautua siihen puoleen hankkimalla kotiin paljon karjalanpiirakoita, mahdollisesti myös erilaisia juustoja ja kylmäsavulohta.

Nyt on hotellin aamupala kohdillaan.

20181215_074053.webp

Back
Ylös Bottom