Tilasin vihamiinejä, markkinoinnin uhri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutama minuutti yleensä riittää.Pari tuntia harrastettu käsitöitä.
Töissä jutustelivat kovasti kuinka miehet pääsee lastenteossa niin helpolla, totesin että kyllä mieskin siinä hikoilee sen pari minuuttia.Muutama minuutti yleensä riittää.
Naiset tykkää hartaammasta toiminnasta.Muutama minuutti yleensä riittää.
Naiset tykkää hartaammasta toiminnasta.
Onhan se nyt iha perseestä virkata, vaan kaks minuuttia, ku tavaroiden esille ottamisessakin menee oma tovinsa! Joten ku kerran alottaa, niin käyttää siihen sitten vähä reippaammin aikaa.Elä yleistä
Mä sain intissä okkv 2 päivää koska meni lasikuitutikku peukkuunHyi saatana. Eikö se lasikuitu kutittele kurkussa? Millanen tää kinkkukiusausresepti on kokonaisuudessaan? Ainakin siinä on kuus munaa, puoltoista litraa maitoa, lasikuitua ja hartsia.

Opiskelija läpsytteli mieslääkäriä tisseillä – lääkäri ESS:ssa: "Häirittiinkö minua?"
Yleislääketieteen ja psykiatrian erikoislääkäri Jyrki Joensuu kirjoittaa Etelä-Suomen Sanomien mielipidepalstalla tositapauksesta, jonka koki 1980-luvulta.
Tytöille piti tehdä terveystarkastus. He valmistautuivat siihen toisessa tilassa, riisuivat pikkuhoususilleen ja laittoivat vain valkoisen kaavun ylleen.
– Vuoronperään he tulivat lääkärin vastaanottohuoneeseen, heittivät kaavun yltään, ja minä tein tarkastuksen. Ehkä rinnat paljaina esiintyminen oli heille häirintää tai sitten se oli häirintää minua, nuorta miestä kohtaan.
Eräs nuori nainen oli Joensuun tutkimuksen jälkeen tullut hänen viereensä seisomaan, kun hän oli kirjoittanut tarkastuksen tietoja pöydän ääressä.
– Kääntyessäni hän läpsi täyteläisillä tisseillään minua kasvoille edestakaisin, läps-läps. Ei se sattunut! Ei edes henkisesti. Etkös meinaa tutkia näitä ollenkaan, hän kysyi.
– Nyt Etelä-Suomen Sanomia lukiessani tajusin, että minun olisi pitänyt järkyttyä. Tulin tisseillä pahoinpidellyksi! Olisin tarvinnut tissikontaktin aiheuttaman trauman terapiaa. Käsittämättömästi olen pärjännyt pinnallisesti terveenä kaikki nämä vuodet