Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Waldo?
images

Oltava kusetusta, en näe.

Aamulla vilahti tien ylittävä hirvi auton valoissa, mikä ehkä hieman säpsähdytti mutta oli sen verran kaukana että no biggie.
Silti se kokemus saattoi vaikuttaa ensifiiliksiini Yariksesta, jonka sain alle viedessäni farkku-mondeoni huoltoon.
Ei saatana! Kuskaako ihmiset lapsiaan tällä purkilla?? En laittaisi koiriani tähän kyytiin!

Aamulla vilahti tien ylittävä hirvi auton valoissa, mikä ehkä hieman säpsähdytti mutta oli sen verran kaukana että no biggie.
Silti se kokemus saattoi vaikuttaa ensifiiliksiini Yariksesta, jonka sain alle viedessäni farkku-mondeoni huoltoon.
Ei saatana! Kuskaako ihmiset lapsiaan tällä purkilla?? En laittaisi koiriani tähän kyytiin!

Työautona Seat Mii. Kuka hitto näitä ostaa? Joo kaupungissa ihan näppärä verrattuna Mondeooni mutta silti. Melkein ylettää käsi kuskin penkiltä takalasiin..

Kyllä minä ainakin yhdyn laulun laulajaan. Monella tasolla.

Mutta yksi ryöpäivä vähemmän kun tämän saa kärsittyä. Joku aivan ihmeellinen sattumavuoro, ei pienintäkään hajua mikä sijoitus löytyy kun osaston ovista marssin. Mutta se on vissi, että ensimmäisenä: sumppi. :coffee:

Työautona Seat Mii. Kuka hitto näitä ostaa? Joo kaupungissa ihan näppärä verrattuna Mondeooni mutta silti. Melkein ylettää käsi kuskin penkiltä takalasiin..
Jos arvaan työsijoituksesi, niin mun mielestä meidän aiemman firman automaattihybridit toimi pienen kokonsa takia hiton hyvin. Parkkiin sai minne halusi, ja olivat selkeästi ekologisia vaihtoehtoja lyhyillä matkoilla. Eikä sitä kai työautossa muuta pidä kuin tarvittavat välineet. Itellä toki alkoi sh:na olemaan melkoinen repertuaari haavanhoidon ja seurantavälineistön kanssa, mutta sinne ne sujahti autoon helposti. :barefoot:

Jos arvaan työsijoituksesi, niin mun mielestä meidän aiemman firman automaattihybridit toimi pienen kokonsa takia hiton hyvin. Parkkiin sai minne halusi, ja olivat selkeästi ekologisia vaihtoehtoja lyhyillä matkoilla. Eikä sitä kai työautossa muuta pidä kuin tarvittavat välineet. Itellä toki alkoi sh:na olemaan melkoinen repertuaari haavanhoidon ja seurantavälineistön kanssa, mutta sinne ne sujahti autoon helposti. :barefoot:

Joo siis näin työkäytössä tosi näppäriä! Toisinaan joudun omaa käyttämään töissä ja onhan se semmosta kun ahtaat paikat :rolleyes:

Mulla on tyypillisesti aina kiirettä töissä joulukuu, mukaanlukien kaikki joulunpyhät. Jostain syystä tämä on myös joka vuosi se hetki, kun alan sisustaa konttoria uusiksi, ja tarjoudun vapaaehtoiseksi hoitamaan työpaikan lahjarumban.

Sama ilmiö kuin opiskellessa se, että tekee mieli siivota, maalata seinät ja tehdä vapaaehtoistyötä silloin kun on koeviikko.

Pikkuauto ois kyllä näppärä parkkeerata. Ja halpa kulutukseltaan, ehkä. Siihen ne hyvät puolet sitten jääkin.

Oon saanut vähän kritiikkiä, kun hoen näppärää kaupunkiautoa ja et haluaisin nykyistä menopeliä (V70) pienemmän, mutta sitten autokaupoissa mun huomioni vie lähinnä toinen toistaan suuremmat maasturit. Tosi taloudellisia autoja kans.

Jahans. Kuntokartotusraportti tuli. Pitää alkaa korjaamaan taloa. Rapsassa toimenpide-ehdotuksia mm: Teknisen tilan lattiakaivon putsaaminen. Pesuhuoneen lattialämpötilan nosto asteella, sekä yläpohjassa olevan teipin repsotus korjattava.

autokaupoissa mun huomioni vie lähinnä toinen toistaan suuremmat maasturit. Tosi taloudellisia autoja kans.
Mulla on toi sama.
Mieluiten semmonen C-kortilla ajettava.

e: Niin ja tietysti Nato-yhteensopiva

Viimeksi muokattu:
Jahans. Kuntokartotusraportti tuli. Pitää alkaa korjaamaan taloa. Rapsassa toimenpide-ehdotuksia mm: Teknisen tilan lattiakaivon putsaaminen. Pesuhuoneen lattialämpötilan nosto asteella, sekä yläpohjassa olevan teipin repsotus korjattava.

Missä lukemassa toi kylppärin lattia tulis pitää?

Back
Ylös Bottom