Waldo?
Oltava kusetusta, en näe.
Oltava kusetusta, en näe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä näin on, mutta en silti lähtisi ylistämään.Kuusi työaamua tän päivän jälkeen lomaan, halleluja.
Aamulla vilahti tien ylittävä hirvi auton valoissa, mikä ehkä hieman säpsähdytti mutta oli sen verran kaukana että no biggie.
Silti se kokemus saattoi vaikuttaa ensifiiliksiini Yariksesta, jonka sain alle viedessäni farkku-mondeoni huoltoon.
Ei saatana! Kuskaako ihmiset lapsiaan tällä purkilla?? En laittaisi koiriani tähän kyytiin!
Joku brittiversio Ebolasta...Mikä Mondeo-invaasio täällä on käynnissä?
Jos arvaan työsijoituksesi, niin mun mielestä meidän aiemman firman automaattihybridit toimi pienen kokonsa takia hiton hyvin. Parkkiin sai minne halusi, ja olivat selkeästi ekologisia vaihtoehtoja lyhyillä matkoilla. Eikä sitä kai työautossa muuta pidä kuin tarvittavat välineet. Itellä toki alkoi sh:na olemaan melkoinen repertuaari haavanhoidon ja seurantavälineistön kanssa, mutta sinne ne sujahti autoon helposti.Työautona Seat Mii. Kuka hitto näitä ostaa? Joo kaupungissa ihan näppärä verrattuna Mondeooni mutta silti. Melkein ylettää käsi kuskin penkiltä takalasiin..
Jos arvaan työsijoituksesi, niin mun mielestä meidän aiemman firman automaattihybridit toimi pienen kokonsa takia hiton hyvin. Parkkiin sai minne halusi, ja olivat selkeästi ekologisia vaihtoehtoja lyhyillä matkoilla. Eikä sitä kai työautossa muuta pidä kuin tarvittavat välineet. Itellä toki alkoi sh:na olemaan melkoinen repertuaari haavanhoidon ja seurantavälineistön kanssa, mutta sinne ne sujahti autoon helposti.![]()

Kuusi työaamua tän päivän jälkeen lomaan, halleluja.
Melkein ylettää käsi kuskin penkiltä takalasiin..
Mulla on toi sama.autokaupoissa mun huomioni vie lähinnä toinen toistaan suuremmat maasturit. Tosi taloudellisia autoja kans.
Jahans. Kuntokartotusraportti tuli. Pitää alkaa korjaamaan taloa. Rapsassa toimenpide-ehdotuksia mm: Teknisen tilan lattiakaivon putsaaminen. Pesuhuoneen lattialämpötilan nosto asteella, sekä yläpohjassa olevan teipin repsotus korjattava.