Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onpas muuten muuttofirmat hinnoissaan mutta jos eukon kanssa pitäisi kantaa tavaraa niin ekan kaapin jälkeen hyppäisin parvekkeelta alas pää edellä niin siihen suhteutettuna pari sataa ei ole paljoa.
Toisaalta oisin voinut kaikki raahata yksin ja oishan se ollut tavallaan palkallinen treeni.

Onpas muuten muuttofirmat hinnoissaan mutta jos eukon kanssa pitäisi kantaa tavaraa niin ekan kaapin jälkeen hyppäisin parvekkeelta alas pää edellä niin siihen suhteutettuna pari sataa ei ole paljoa.
Toisaalta oisin voinut kaikki raahata yksin ja oishan se ollut tavallaan palkallinen treeni.

Onko naisesi jollain tapaa rikki? Vai mikä ongelma olisi tavaroita kantaa? :rolleyes:

Mieli on väsynyt.

Kolmea juttua lähdin hakemaan kaupasta, unohdin kaksi. Pitäisiköhän lähteä uudestaan tarpomaan.

Kolmea juttua hain mukaan, neljä tuli mukaan. Parempi näin päin, uudestaan en olisi halunnut mieli meni maahan tuossa säässä.

Olenkohan nainen ollenkaan?
Lukiessani Pakkista alan joskus epäillä asiaa. Kaikki kuvaukset naisista on aivan ihmeellisiä. :LOL:

Samoja fiiliksiä. Miten sinkkunaiset selviää esim muutoista :whistle:
kolmas samistelija. Ei tuu varmaan ihan yllärinä tämä kellekään, nk. puskista Fingerporin Askon lailla...?

Ja totuudessa monet miehet (salimunkit) on ihan rikki henkisesti muutosta, koska katabolia + kivuliaat alaselkä ja olkapääpumpit. Varsinkin, jos kyse on esim. omakotitalosta. Minulla ei kyllä ole kokemusta moisesta, mutta uskoisin kuuluvani tuohon joukkoon. Joku työnantaja joskus kertoi, että suhtautuu lihaksikkaisiin miehiin varauksella työntekijänä, kun hommat oli fyysisiä. Että yleensä ensimmäisenä piiputtavat ja paikat on aina paskana. Ja syödä pitäisi koko ajan :ROFLMAO: Noh mutta harvapa tuota treenaakaan muuttamista, kuluttavaa työtä tai halonhakkuuta varten.

Ja totuudessa monet miehet (salimunkit) on ihan rikki henkisesti muutosta, koska katabolia + kivuliaat alaselkä ja olkapääpumpit. Varsinkin, jos kyse on esim. omakotitalosta. Minulla ei kyllä ole kokemusta moisesta, mutta uskoisin kuuluvani tuohon joukkoon. Joku työnantaja joskus kertoi, että suhtautuu lihaksikkaisiin miehiin varauksella työntekijänä, kun hommat oli fyysisiä. Että yleensä ensimmäisenä piiputtavat ja paikat on aina paskana. Ja syödä pitäisi koko ajan :ROFLMAO: Noh mutta harvapa tuota treenaakaan muuttamista, kuluttavaa työtä tai halonhakkuuta varten.

Onneksi ei ole lihaksia :LOL: muutot siis sujuu vaikka yksin (y)

Edit. Tai no ei ihan, sohva ja pesukone hankalia :unsure: mutta tyttöporukalla on muutot tehty :puntti:

Ehkä kyse ei ole naisen ongelmista vaan jos narunpätkän mielestä naisen kantamisen laatu ei ole kelvollista?

Mä olen aivan onneton kantamaan mitään ja siksi muutoissa mun kannattaa keskittyä lähinnä lähtösiivoukseen. Kyse ei ole siitä, ettenkö sinällään jaksaisi kantaa (suurin osa tavaroista ei ole varsinaisesti painavia) vaan siitä, että erittäin lyhyenä mun raajojeni mitta on niin surkea että tavallisten pientenkin huonekalujen dimensiot ovat mulle hyvin vaikeita tarttua tukevasti. 30-40 cm pidemmän kantajan kanssa lisäksi kummallakin on varsinkin portaissa vaikeaa koska tavaran eri päät ovat niin eri tasolla. Parhaita kantajia ovat suvereenisti pitkät ihmiset. Kerran näin sellaisen parimetrisen sedän kantamassa kaappia, joka oli tuottanut mittavia vaikeuksia aiemmin keskimittaisille, vaikkakin vahvoille miehille. Se käänteli sitä ihan miten lystäsi vaivattomasti. Silloin tajusin, että ei ole kyse pelkästä voimasta vaan siitä, että ylettää kätensä asentoihin, joissa oikeasti voimantuotto ylipäänsä mahdollistuu.

Funktionaalinen voima tulee kyllä ihan jostain muualta kuin bodauksesta tai 10min lepobreikeistä, ja muuttolaatikoita, pesukoneita ja sohvia roudatessa on niin paljon staattista pitoa vaativia hommia että niissä sitten pääsen loistamaan! Lisäksi olen suunnattoman hyvä pakettiautotetriksessä!

Mutta joo, on sitä sen verran tullut muutettua että ilman akkavoimaa ja tuon megaperseen systemaattista pakkaamista ei olisi hommista tullut mitään. Usein miehet tuppaa rutisee kaikesta raskaan kantamisesta, mutta kaiken kaikkiaan mennyt tähän mennessä kaikki hyvin. Ja on vahva kokemuksen rintaääni. :LOL:

Back
Ylös Bottom