Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aikalailla 8-4 töissä, siihen kokoukset päälle. Sen jälkeen vielä salille ni siinähän ma-to meneekin heittämällä. Vklp eau de toilet kaulaan ja baanalle. Nyt marras-joulukuussa joka vklp jotain kissanristiäisiä ni alkaa tuntumaan vähä joka paikassa.

Kerran nähtiin ku vaihettiin tavaroita, sen jälkeen ei olla nähty. Kerran exä laitto jonku surullisen kappaleen mulle facessa, mutta en vastannut.

Niitetään kun on jotain niitettävää.
Toivoisin että sä jotenkin kertoisit sille muksulle että vaikka olikin tähän aika iso syy niin että on silti kiva tyyppi koska ei mahda itselleen mitään.
Mulla on nyt menossa melkoinen jakobin paini kun perhe-elämässä kaikki menee kaikki päin persettä adhd jutun vuoksi ja silti pitäisi osata ymmärtää aikuisena.
E: https://fi.wikipedia.org/wiki/Jaakobin_paini

Minä:
IMAG1363.webp

minulla rainbow pear sidua. on se ihQ.

Millaiseksi ihmiseksi sinä oikein minua kuvittelet :(

Enkä ole juonut lainkaan punkkua. Eilen yhden oluen.
ilmeisesti aika perseileväksi....

oon tännään levännyt, nukkunut, syönyt, juonut ja nussinut... :oujee::pano:
parhaimpia lauantaita vaikka röhä päällä taas

Keskivertoa vähemmän estoiseksi, naiseksi yllättävän älykkääksikin, huumorintajuiseksi, ulkoiselta olemukseltasi viehättäväksi, hieman pikkutarkaksi ja sellaiseksi jonka pitäisi luottaa enemmän itseensä, ainakin mitä tulee remontointiskilsseihin.
Hyvä kuvaus. Allekirjoitan tämän.

Keskivertoa vähemmän estoiseksi, naiseksi yllättävän älykkääksikin, huumorintajuiseksi, ulkoiselta olemukseltasi viehättäväksi, hieman pikkutarkaksi ja sellaiseksi jonka pitäisi luottaa enemmän itseensä, ainakin mitä tulee remontointiskilsseihin.
Nyt joku on lainannut futerin näppistä tai sitten se on ollut tosi kännissä kun noin nätisti kirjoitti, naisesta vieläpä.

Back
Ylös Bottom