Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en tiä mut moni on kehunut... pallivaha nuilta on ihan ullattavan hyvä herkän ja tai kuivan ihon hoitoon.
nielaisit? ostit? hukkasit? söit? tungit sieraimeen? ny jäi vaivaan ku verbi jäi...Minä vahingossa koko Remontti-Ässässä olevan telan, onko tämä paha?
Niin, siis minä vahingossa koko Remontti-Ässässä olevan telan! Onko tämä paha?nielaisit? ostit? hukkasit? söit? tungit sieraimeen? ny jäi vaivaan ku verbi jäi...
Miten sulla muuten elo on mennyt nyt ilman ns. stressitekijöitä?On tämäkin ongelma. Mukavaa ottaa kuppia, mut siihen käytetty rahan määrä alkaa ahdistamaan.![]()
No oot suht tuore poikamies anna palaa vaan.On tämäkin ongelma. Mukavaa ottaa kuppia, mut siihen käytetty rahan määrä alkaa ahdistamaan.![]()
Tämäkin vielä. Sen lisäksi, että on mukava jamppa.Kuka tietää että @Sniffari oli kolmas joka kirjoitti tämän ketjun aloituksen jälkeen![]()
Nyt kuulostaa siltä, että oot kietassu ihan ison pullon punkkua, etkä mitään kahen desin settiä.Minä vahingossa koko Remontti-Ässässä olevan telan, onko tämä paha?
A naaliin?Niin, siis minä vahingossa koko Remontti-Ässässä olevan telan! Onko tämä paha?
A naaliin?
Kyllä Delggis ottaa ahneesti itse kakkoseen kaiken mitä vaan saa ja kerkiää sullomaan.Lord Husbandin?
Miten sulla muuten elo on mennyt nyt ilman ns. stressitekijöitä?
Oletko ollut yhteydessä ex. perheeseen sen enempää.
T:Utelias![]()
No oot suht tuore poikamies anna palaa vaan.