Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vuoropuheesta ei selviä oliko ratin takana kuski vai ns. pesukomuutti?
Paha sanoa. (n)
Vaikea ottaa kantaa kun pakkiskuplassa vaan miehet ajaa mutta esim. meidän taloudessa minä olen se joka ajaa sen ~50.000 km vuoteen, toistaiseksi vahingoitta ja kelissä kuin kelissä. Jos minun autolla liikutaan niin minä usein ajan ja mies on kyydissä.
(Edit. Olen käsityksessä, että usein miehet ajaa, kun yhteistä matkaa tehdään. Meillä mies voi nukkuakin mun kyydissä. :))
Mutta pesen kyllä ne pyykitkin. :unsure:

Sun pitää kysyä häneltä. :) Edit. Kuten sanottu, nukkuu kyydissäni ja itse asiassa useinkin silloin kun yhdessä matkataan.
Mutta kertoohan tuo sinunkin asenteistasi -tai siitä miten haluat pakkiksella profiloitua- paljon.
Olen huomannut, että joskus oikeat asenteet ja pakkisprofiloituminen ei kulje ihan käsikädessä.

Viimeksi muokattu:
Haluaako joku profiloitua pakkiksella O_o
Ei ehkä tarkoituksella mutta onhan netissä hyvin tavallista omaksua rooli tai käyttäytymismalli, joka eroaa ns. livepersoonasta mutta sopii esim. foorumin viestintäkulttuuriin.
Tosin nämä erot huomaa vain ne, jotka on halukkaita syventämään ihmissuhteita foorumin ulkopuolelle, eli jos haluaa pysyä täysin anonyymina niin ilmiö lienee vieras.

Jahas, hyvä. Tuli soitto, että olin vakuuttanut kännipäiten jotain tietäväni sähköistä. Keskiviikko ilta menee siis vianhaussa.

Nyt voisi pihauttaa sumpin ja ottaa pari torttua. Ilta käteenvetohommia pajalla.

Back
Ylös Bottom