Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jessus! Minä leivon! En tällä kertaa vapaaehtoisesti, mutta tämä ei tunnu enää niin vastenmieliseltä. Tosin leivoin minä ihan omasta aloitteestani sämpylöitä toissa yönä töissä.
En muistanutkaa enää miltä tuntuu olla normaali minä ja täytyy sano, että täähän on ihan mukavaa.

Se ei tullut yllätyksenä, kun kerran vartijaa kaulaan sohi.

Eiköhän se joku uskonsoturi ollut. Mistä media vaikenee, että ei vaan aleta islamia pelkään. Rauhan uskontoa.

Edit, minäpä jo komppasin.

Onpahan taas ongelmat. Luurina nyt Galaxy S9+ ja miten hemmetissä kuskaan sitä treenissä mukana ilman että se on tiellä koko ajan? Pitää varmaan hommata joku musa/treenilistaluuri erikseen. 1st world problems.

oon tänää vaan nukkunu ja nussinu... nii ja juonu punaviinii ja vähän sidukkaa... ja nussinu ja syöny... ja nukkunu...

ihan hyvää palautumista eilisistä kisoista

Ei helvetti, taas alkoi aamu KISSANPASKAN siivoamisella lattioista. Lattiaan oli liipattu kunnon pökäleet ja yksi papana killui vielä katin perseestä. Missä lie on sitten papanan kanssa istunut, en halua edes ajatella. No, ainakaan en astunut jalallani paskaan vaan havaitsin sen jo kaukaa.

Hah. Meillä toinen kissa, birma, asioi santaloodassa siten, että vaan takapää laatikossa, etujalat ja etupää ulkona. Eikä koskaan peitä. Ja monesti tarttuu pökäle sen pitkiin perskarvoihin. Hän on ratkaissut asian kiihdtyttämällä voimakkaasti laatikolta niin paska putoaa hyvällä tuurilla laatikon eteen. Huonolla tuurilla lentää pitkin käytävää.

Ja toinen kissa, coon, ei voi mennä loodaan jos siellä on birman jättämä avokakka. Mulla onkin aamu-rutiinina joka aamu hiekkalaatikon tyhjäys ja satakunnan kansan haku. Tyhjäys myös tarpeen mukaan aina kun siellä on avokakka.

Meilläkin toinen kissa käy lootalla sievästi takatassut reunalla ja istuu siinä kuin riu'ulla. Toinen sitten KAAP KAAP KAAP RUOPS RUOPS RUOPS kaikki neljä tassua siellä paskaisessa hiekassa. Kumpikin kyllä juoksee paskarallin jälkeenpäin.

Meillä ollaan laatikossa kokonaan ja erittäin perusteellisesti pitää ruopsutella kaikki piiloon, joskus palataan vielä takaisin laatikolle uudelle ruopsuttelukierrokselle. Koskaan ei vielä pyllyssä roikkunut kakkaa ja erittäin laatikko-orientoitunut on. Haluisin kaverin hommata sille kun pupusta nyt on aika rajallisesti seuraa, mutta miten voi löytyä yhtä mahtava kissa... Plus miten ihmeessä meidän kämpille mahtuu lisää pissalaatikoita.

https://www.seiska.fi/Uutiset/Eroot...NHL-tahden-kanssa-viettanyt-Tytti-25-poseeraa
EROOTTISET ALUSVAATEKUVAT! KIIHKEÄN YÖN NHL-TÄHDEN KANSSA VIETTÄNYT TYTTI, 25, POSEERAA ROHKEASTI: ”EN PEUHAA KAIKKIEN KANSSA” – KUUMAT KUVAT JA VIDEO!
Olen oikeasti kiltti ja ystävällinen, enkä sellainen, joka peuhaisi jokaisen kanssa. SM-liigasta pitää olla vähintään kultakypärä. Mestiksestä ei kannata edes yrittää
Tytti ei kiistä, etteikö häntä kiinnostaisi olla jatkossakin julkisuudessa. Hän pyrki tänä syksynä mukaan Love Island -tosi-tv-sarjaan.
Tytti on pohtinut jatkossakin hakevansa mukaan reality-ohjelmiin.
– Paratiisihotelliin vaikka, Tytti miettii.

Noniin. Ei mulla siis mitään tätä vastaan. Onhan toi fjortan antaminen änäritähdelle hyvä ja helppo ponnahduslauta. Bonarina voi jopa tykätä itekkin jos oli kiekkoilija hyvä panee.

Tyhjensin eilen suihkun lattiakaivosta hiuksia yms niin huomasin, että sieltä tulee huomattavan kylmää ilmavirtaa. Onko tuo ok vai jotain vialla?

Meillä kissat pitää järjetöntä meteliä kuopsutelleessaan laatikon seiniä. Toinen ei osu ikinä hiekkaan vaan rapsuttaa seiniä ja laatikon kattoa yms eikä saa mitään peitettyä. Toinen istuu laatikkoon, että takapuoliosa on laatikossa ja etutassut ulkopuolella. Sitten se peittää jätökset hyvin, mutta lopuksi kuopsuttaa lämpöpatteria niin, että koko kylppäri raikuu. Sillä on välillä pitkäkarvaisena ribalia pyllyssä ja hän joutuu suihkuun pyllyn pesulle.

Täällä kissa paskantaa nykyään vaan saunan lattialle. Ihan sama onko puhdas laatikko vai onko siellä edelliset pissat. Joka ikinen kerta se pökäle on siellä saunan lattialla.

Back
Ylös Bottom